Ali bo ostalo tako? Ko VW e-Golf pride v proizvodnjo bo BMW soočen s težko konkurenco, pozabiti ne smemo tudi na Nissan Leaf, ki je še zmeraj najboljše prodajano električno vozilo.
Nemška revija Auto Bild je zato primerjala vse tri, rezultati pa so sledeči.
Primerjava BMW z njegovimi, morda bolj konvencionalnimi tekmeci, ni tako brez pomena, kot se zdi na prvi pogled. Čeprav je i3 najdražji model na testu, je samo 1.300,00 € dražji od Leafa, najcenejši pa je Golf, ki stane nekaj manj kot 35.000,00 €. To pomeni, da bi po vsej verjetnosti potencialni kupec ogledoval vse tri.
BMW ima najboljšo izkoristljivost energije, lahka konstrukcija mu pomaga z 22 kWh baterijo narediti 169 kilometrov. Sledi mu Golf z 24,2 kWh, ki naredi 164 kilometrov, zadnji pa je Nissan z 24 kWh, ki prileze do 145 kilometrov.
BMW je na testu porabil 12,8 kWh na 100 kilometrov, to je boljši rezultat, kot je dobil na EPA testiranju, tam so mu namreč izmerili več, je pa res da je bilo testiranje verjetno izvedeno v mestu z zelo kratkim obiskom avtoceste. CO2 izpusti pri kombinirani uporabi so bili izmerjeni na 74 g/km, to je približno enako, kot Toyota Yaris hibrid. Drugo mesto prevzame Volksvagen, tretje pa Nissan.
BMW i3 je najboljši tudi v sami vožnji, saj s svojo lahko konstrukcijo pripomore k izboljšanim voznim lastnostim, z 7,2 sekunde do stotice pa je tudi najhitrejši. Tudi Golf ni tako slab, saj ima boljše vzmetenje kot BMW, zato je vožnja bolj udobna, Nissan pa tukaj res zaostaja, človek dobi občutek, da vozi kakšno starejšo generacijo modela, Nissan pa je tudi najglasnejši. Golf je tukaj zmagoslaven, saj pri 130 kilometrih na uro v kabino spusti samo 68 decibelov hrupa.
Nasplošno gledano so vsa tri vozila ekonomična in tiha, če iščete najboljše vozilo pa bi vseeno najraje stremeli k BMW i3.