Po tem, ko je včeraj BMW predstavil težko pričakovano novo generacijo brutalne M5, se sprašujemo kako se primerja s predhodnikom.

Če začnemo z največjo novostjo, ki novo F90 generacijo BMW M5 najbolj razlikuje od predhodnika, je to štirikolesni pogon. Ta se lahko tudi popolnoma izklopi in vozniku še vedno ponuja sprostitev vseh 604 konjskih moči in 750Nm navora le na zadnji kolesni par kot je to počel stari, le da je imel ta za krotiti 40 ‘konjev’ manj. Torej lahko voznik, če se počuti kot popolni huligan, uniči zadnje gume v nekaj minutah, v nasprotnem primeru pa po novem ponuja tudi varnost in oprijem štirikolesnega pogona, ki je bil do sedaj rezerviran le za SUV modele M divizije.

URADNA PREDSTAVITEV – Novi BMW F90 M5

BMWBLOG-F10M5-F90M5 (9)

Vso to moč proizvaja 4.4 litrski twin turbo V8 motor, kot pri predhodniku le, da je ta čisto posodobljen. Po novem zahvaljujoč prej omenjenemu štirikolesnemu pogonu in zmanjšani teži, za pospešek do stotice potrebuje le 3,4 sekunde, kar je točno sekundo hitreje od predhodnika. Presenetljivo vso to moč na kolesa prenaša preko 8 stopenjskega avtomatskega menjalnika, ki je zamenjava za prejšnji 7 stopenjski DCT menjalnik, kateri enostavno ne bi zmogel prenesti vsega tega navora. Avtomobil je seveda prav po nemško omejen na končno hitrost 250 kilometrov na uro, z izbiro M Driver paketa pa se ta dvigne na impresivnih 305 kilometrov na uro.

BMWBLOG-F10M5-F90M5 (8)

Veliko razlik opazimo tudi pri videzu. Spredaj izgleda mnogo nižje, bolj jezno in agresivno, skratka bolje v vseh pogledih. Novi žarometi so dosti modernejši, legendarne ledvičke so večje in tudi sprednje odprtine za zajem zraka delujejo bolj funkcionalno in integrirano v sam prvi konec avtomobila. F90 na splošno enostavno izgleda dosti bolj športno, te ‘mišičaste linije’ pa se nadaljujejo tudi ob straneh.

BMWBLOG-F10M5-F90M5 (5)

Stranska linija, ki poudari izbočene blatnike hkrati naredi avto vizualno nižji in daljši, kar le še doda h elegantno-športnem izgledu avtomobila.

Zadaj je sprememba mogoče še najmanjša v primerjavi z ostalim avtomobilom. Ostajajo štiri izpušne cevi, največjo razliko pa predstavljajo nove, sveže zadnje luči, ki nadomestijo stare, dolgočasne in v izgled vnesejo svežino, ki je pri starem manjkala.

BMWBLOG-F10M5-F90M5 (6)

Če zadaj ni ravno veliko sprememb, pa je sprememba v notranjosti ogromna in skorajda zasenči vse zunanje. Vse od sedežev, volanskega obroča, nove M prestavne ročice in navsezadnje samega dizajna, je v novem F90 superiorno proti stari F10. Boljši so tako materiali kot sam izgled, napredovala pa je tudi tehnika, ki sedaj ponuja zaslon na dotik, izboljšani iDrive sistem in še mnogo drugega, dobi pa tudi novo tipko, ki bo povšeči vsem mladim po duši in sicer tipka, za glasnejši zvok motorja.

Skratka, mi menimo, da nova generacija BMW M5 v vseh pogledih poniža staro, saj je ta ena najlepših M5 do sedaj, vendar tako tudi mora biti, zato pravimo bravo M oddelek! Preverite obsežno fotogalerijo in povejte, katera je vam najlepša.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code