Dva vrhunski, luksuzni limuzini z Bavarske tekmujeta z S linijo ter M Sport paketom …

Na ženevskem avtosalonu bo s svetovno premiero Audija A6 C8 praznoval eden izmed najbolj pomembnih rivalov BMW serije 5 G30. Iz Ingolstadta namreč že »kapljajo« njegove prve fotografije ter tehnične podrobnosti. Oba modela sta opremljena z opcijskim športnim paketom, zato se izkažeta za nekoliko bolj dinamična v primerjavi s tovarniškimi vozili.

BMWBLOG-bmw-5-audi-a6-primerjava (2)

Audi A6 v dolžino meri le 4,94 metra, kar je skoraj enaka dolžina, kot jo premore BMW petica. Medosna razdalja znaša 2,92 metra, kar je 5 centimetrov krajše od münchenskega tekmeca. Razlike v ostalih dimenzijah so sprejemljive; Audi A6 je za dva centimetra nižji, hkrati pa za malo manj kot 5 centimetrov širši. Gre seveda za razlike, ki naj bi bile prostemu očesu najbolj vidne v neposredni primerjavi.

S tehnične plati je pričakovati, da bo novi Audi A6 tesno sledil svojima starejšima »bratoma«, A8 ter A7. Vsi motorji so označeni kot blagi hibridi in so malenkost elektrificirani z generatorjem varnostnih pasov (RSG) ter malo litij-ionsko baterijo. Tehnologija omogoča, da A6 C8 učinkovito pluje med 55 ter 160 kilometri na uro in da se motor ustavi dovolj zgodaj v start-stop situacijah. Audi obljublja, da lahko na ta način prihranimo vse do 7 litrov goriva na 100 kilometrov.

V začetku bosta na voljo le 3.0 TFSI V6 bencinski motor s 340 konjskimi močmi ter 3.0 TDI V6 dizelski motor z 286 konjskimi močmi. Oba modela sta opremljena s standardnim Quattro štirikolesnim pogonom. Sledile jima bodo tudi manj zmogljive ter bolj učinkovite različice s sprednjim pogonom. Medtem ko ima novi A6 3.0 TDI osemstopenjski avtomatski menjalnik ter samozaporen središčni diferencial, A6 3.0 TFSI uporablja sedemstopenjski prenos z dvojno sklopko. S slednjim je priključena tudi ultra-quattro različica; le-ta običajno poganja le sprednja kolesa ter zadnja kolesa vključi le, ko je to potrebno.

Audi-A6-2019 (4)

Tako kot pri sedanji seriji 5 ter njeni predhodnici, je tudi novinec opcijsko na voljo s krmiljenjem na vsa štiri kolesa. Preoblikovano vzmetenje iz aluminija zagotavlja boljše udobje pri vožnji ter izolaciji hrupa, na voljo pa je tudi opcijsko zračno vzmetenje z možnostjo adaptiranja zračne suspenzije. Kot trdijo v izjavi za medije, se novi Audi A6 vozi tako agilno kot pravi športni avtomobil, hkrati pa je prav tako poskočen kot kompakten model.

Podobnost z A8 ter A7 je zelo očitna tudi, ko pokukamo v notranjost vozila. Dva velika zaslona na dotik, ki v diagonalo merita slabih 26 ter 22 centimetrov, dominirata nad središčno konzolo. Za volanom pa je v obliki virtualnega kokpita postavljen še en dodaten zaslon premera 31 centimetrov. To pa še ni vse: ponaša se tudi s Head-Up prikazovalnikom, ki vse pomembne vozne informacije v trenutku projicira v voznikovo vidno polje. Podobno kot trenutni BMW iDrive z »živimi ploščicami« je tudi Audijev infotainment sistem, imenovan MMI touch response, lahko popolnoma personaliziran. Pozicija samostojnih funkcij in prikazov se lahko tako poljubno spreminja.

BMWBLOG-BMW-TEST-BMW-5-series-G30-520d-xDrive-M-package-outside-3-1150x550

Za konec velja omeniti tudi asistenčne sisteme. Le-ti podpirajo voznika med parkiranjem ter na parkirnem prostoru, v mestnem prometu ter seveda pri vožnji po avtocesti. Poleg največ petih radarskih senzorjev, petih kamer ter dvanajstih ultrazvočnih senzorjev je opcijsko na voljo tudi laserski skener. Z njim lahko nadzorujemo okolico vozila. Adaptive Driving Assistant tako ne uravnava le hitrosti, temveč vožnjo lahko podpira tudi z manjšimi krmilnimi »popravki« oz. intervencijami.

1 komentar

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code