Na ženevskem avtosalonu bo s svetovno premiero Audija A6 C8 praznoval eden izmed najbolj pomembnih rivalov BMW serije 5 G30. Iz Ingolstadta namreč že »kapljajo« njegove prve fotografije ter tehnične podrobnosti. Oba modela sta opremljena z opcijskim športnim paketom, zato se izkažeta za nekoliko bolj dinamična v primerjavi s tovarniškimi vozili.
Audi A6 v dolžino meri le 4,94 metra, kar je skoraj enaka dolžina, kot jo premore BMW petica. Medosna razdalja znaša 2,92 metra, kar je 5 centimetrov krajše od münchenskega tekmeca. Razlike v ostalih dimenzijah so sprejemljive; Audi A6 je za dva centimetra nižji, hkrati pa za malo manj kot 5 centimetrov širši. Gre seveda za razlike, ki naj bi bile prostemu očesu najbolj vidne v neposredni primerjavi.
S tehnične plati je pričakovati, da bo novi Audi A6 tesno sledil svojima starejšima »bratoma«, A8 ter A7. Vsi motorji so označeni kot blagi hibridi in so malenkost elektrificirani z generatorjem varnostnih pasov (RSG) ter malo litij-ionsko baterijo. Tehnologija omogoča, da A6 C8 učinkovito pluje med 55 ter 160 kilometri na uro in da se motor ustavi dovolj zgodaj v start-stop situacijah. Audi obljublja, da lahko na ta način prihranimo vse do 7 litrov goriva na 100 kilometrov.
V začetku bosta na voljo le 3.0 TFSI V6 bencinski motor s 340 konjskimi močmi ter 3.0 TDI V6 dizelski motor z 286 konjskimi močmi. Oba modela sta opremljena s standardnim Quattro štirikolesnim pogonom. Sledile jima bodo tudi manj zmogljive ter bolj učinkovite različice s sprednjim pogonom. Medtem ko ima novi A6 3.0 TDI osemstopenjski avtomatski menjalnik ter samozaporen središčni diferencial, A6 3.0 TFSI uporablja sedemstopenjski prenos z dvojno sklopko. S slednjim je priključena tudi ultra-quattro različica; le-ta običajno poganja le sprednja kolesa ter zadnja kolesa vključi le, ko je to potrebno.
Tako kot pri sedanji seriji 5 ter njeni predhodnici, je tudi novinec opcijsko na voljo s krmiljenjem na vsa štiri kolesa. Preoblikovano vzmetenje iz aluminija zagotavlja boljše udobje pri vožnji ter izolaciji hrupa, na voljo pa je tudi opcijsko zračno vzmetenje z možnostjo adaptiranja zračne suspenzije. Kot trdijo v izjavi za medije, se novi Audi A6 vozi tako agilno kot pravi športni avtomobil, hkrati pa je prav tako poskočen kot kompakten model.
Podobnost z A8 ter A7 je zelo očitna tudi, ko pokukamo v notranjost vozila. Dva velika zaslona na dotik, ki v diagonalo merita slabih 26 ter 22 centimetrov, dominirata nad središčno konzolo. Za volanom pa je v obliki virtualnega kokpita postavljen še en dodaten zaslon premera 31 centimetrov. To pa še ni vse: ponaša se tudi s Head-Up prikazovalnikom, ki vse pomembne vozne informacije v trenutku projicira v voznikovo vidno polje. Podobno kot trenutni BMW iDrive z »živimi ploščicami« je tudi Audijev infotainment sistem, imenovan MMI touch response, lahko popolnoma personaliziran. Pozicija samostojnih funkcij in prikazov se lahko tako poljubno spreminja.
Za konec velja omeniti tudi asistenčne sisteme. Le-ti podpirajo voznika med parkiranjem ter na parkirnem prostoru, v mestnem prometu ter seveda pri vožnji po avtocesti. Poleg največ petih radarskih senzorjev, petih kamer ter dvanajstih ultrazvočnih senzorjev je opcijsko na voljo tudi laserski skener. Z njim lahko nadzorujemo okolico vozila. Adaptive Driving Assistant tako ne uravnava le hitrosti, temveč vožnjo lahko podpira tudi z manjšimi krmilnimi »popravki« oz. intervencijami.
Audi ima eno prednost, ki je žal BMW nima. To je zračno vzmetenje, katero udobje dvigne na novo ravan.