Novi hibridni modeli naj bi ponujali tudi več moči, čeprav končne številke še niso znane, verjamemo pa tudi, da bodo ponujali daljši električni doseg. Trenutni BMW 740e ima vgrajeno 9,2kWh litij-ionsko baterijo, ki mu zagotavlja 22 kilometrov električnega dosega, polni pa se preko standardnega J1772 3,7 kW adapterja. Električni motor asistira 2.0 litrskemu turbobencinskemu štirivaljniku, skupaj pa proizvedeta 326 konjskih moči in okroglih 500Nm navora, ki se na zadnji kolesni par prenašajo preko osem stopenjskega avtomatskega menjalnika.
Ker elektromotor prispeva takojšen navor že pri nič vrtljajih na minuto, 740e doseže maksimalni skupni navor že pri vsega 1.250 obratih na minuto. Zgodba pri BMWX5 xDrive40e je bolj ali manj enaka, torej 2.0 litrski turbobencinski štirivaljnik, spojen z elektromotorjem in avtomatskim menjalnikom le, da je tukaj na voljo nekoliko manj moči, ki se nato prenaša na vsa štiri kolesa. X5 40e ima električni domet okoli 21 kilometrov, kar je skoraj identično kot pri 740e.
Pri prihajajočih, močnejših modelih še čakamo na novico ali se bo BMW pri plug in hibridih najvišjega ranga odločil za uporabo šestvaljnikov, kar bi lahko drastično povečalo skupno moč pogonskega sklopa. Z nedavnimi izboljšavami kapacitet baterij in prihajajočim posodobljenim BMW i8, ki bo ravno tako ‘prejel’ več električnega dosega, izgleda izboljšava plug in hibridov najvišjega ranga kot naravna izbira, ki sledi trendom na trgu in povpraševanju svojih strank. Če so govorice resnične, lahko prve primerke pričakujemo že v drugi polovici prihodnjega leta.