Proizvodni model bo prišel na tekoči trak konec tega leta, preden bo M5 podedoval isto nastavitev leta 2024. Medtem pa so eno najboljših limuzin ujeli med zapuščanjem dirkališča v popolni tišini. Nepredstavljivo.

Po videu ter zvoku na posnetku sodeč, se zdi, da se je močno zamaskiran prototip popeljal v povsem električnem načinu. Zvoki, ki jih slišite, prihajajo s strani ‘debelih’ zimskih pnevmatik, ki zaletavajo na asfaltirano cesto. Vrtinčenje elektromotorja je slišati od prve sekunde, preden začne slovit V8 motor sproščati zvoke iz purgatorija, ko M5 doseže malenkost višje hitrosti. Verjetno je, da je motor z notranjim zgorevanjem z oznako S68, o katerem se dolgo govori, da debitira s prihodom BMW XM.
Twin-turbo motor bo sodeloval z elektro motorjem in zagotovil približno 750 »konjskih moči«, kar bo zrcalilo moč BMW XM. Enoto na bencinski pogon se seveda sliši brez problema, ko se motor prižge in zveni pravljično. To pa še posebej pride do izraza, ko je limuzina ujeta med napenjanjem mišic na cestah nemškega podeželja.
![]() |
![]() |
BMW M5 bo ohranil V8 in dodal elektrifikacijo
Brez problema je še pred uradno potrditvijo zagotoviti, da se pod pokrovom motorja skriva sloviti V8 motor, ki naj bi v modelih X5 M in X6 M LCI proizvedel 600 »konjev«. Glede na zadnje poročilo naj bi uporabljal blag hibridni pogon za zmanjšanje porabe goriva in posledično nižjih emisij. BMW se je zavezal, da bo V8 ohranil pri življenju vsaj do leta 2030, tako da je elektrifikacija edini način za skladnost s strogimi predpisi.

Kar zadeva električni doseg, je imela baterija XM dovolj energije za 80 kilometrov (WLTP). M5 bi lahko imel nekoliko boljši doseg, saj pričakujemo, da bo limuzina nekoliko lažja od SUV-a. Tukaj ohlapno uporabljamo “lažji”, saj je trenutni M5 že sam po sebi težak avtomobil, njegova elektrificirana zamenjava pa bo povečala prostornino. Ali lahko tehta več kot 2000 kilogramov? Čisto možno.
Naslednja serija 5 bo z električnim i5 predstavljena leta 2023, tako da lahko pričakujemo »beštijo« BMW M5 na cestah leta 2024.