Videli smo celo prototipe avtomobila, ki so bili testirani na Nurburgringu, vendar do zdaj iz Münchna ni bilo niti namigovanja o potrditvi. Kljub temu so različni viri ponujali podrobne informacije, zdaj pa imamo konkretnejše podatke!
En zelo zanesljiv vir znotraj podjetja trdi, da bo prihajajoči model imel nekaj zanimivih specifikacij. Že vemo, da bo posebna različica bila gnana z istim S58 motorjem, toda 3-litrski vrstni šestvaljnik bo v BMW M4 CSL dosegel 540 »konjev«, kar je 30 »konjskih« moči več, v primerjavi z že zdaj impresivnim modelom Competition. To se zdi zelo verjetno, sodeč po tem, kar smo v preteklosti videli pri drugih modelih posebnih izdaj, ki so prav tako imeli nekoliko povečanje moči.
Poleg tega bo uvedenih veliko ukrepov za zmanjšanje mase in pričakuje se, da bo M4 CSL z lahko konstrukcijo ostal zvest svojemu imenu. Za to bo uporabljeno veliko ogljikovih vlaken, skoraj povsod, kjer je to mogoče. To bo postalo precej bolj opazno. Poleg tega bo po istem viru M4 CSL na voljo samo z zadnjim pogonom, kar je največje presenečenje.
Nič ni omenjeno, kakšen menjalnik bo na voljo, kar nas bo do oznanitve držalo pokonci. Trenutno sta možni obe izbiri, vendar smo prepričani, da bodo navdušeni oboževalci preferirali ročni menjalnik. Kljub temu, če se obrnemo na nedavno zgodovino, smo nagnjeni k temu, da je bolj verjeten samodejni menjalnik, kot smo ga spoznali na M3 in M4, ki sta bila izdelana letos. Le-ta poganja prav tako samo zadnja kolesa.
Nekaj pa je gotovo: proizvodnja se bo začela julija 2022, ravno ob praznovanju 50-letnice BMW-jeve divizije M.