Že klasični BMW M8 Competition s pospeškom do stotice opravi v vsega 3.2 sekunde, končna hitrost pa z opcijskim M Drivers paketom znaša 305 kilometrov na uro, kar že meji na superšportnike. Nekateri so celo izmerili pospešek do stotice v vsega 2.88 sekunde, a Manhart trdi, da je njihov primerek še mnogo hitrejši.
MH8 800, kakor ga imenujejo, naj bi bil zmožen do stotice pospešiti v vsega 2,6 sekunde, pospešek od 100 do 200 kilometrov na uro pa traja le nadaljnjih 5,7 sekunde. Avtomobil je tako zmožen v le 8,3 sekundah priti iz ničle do 200 kilometrov na uro, kar je za tolikšen in tako težak avtomobil naravnost absurdno. Tudi končna hitrost znaša preko 310 kilometrov na uro, kar Manhartu omogoča uporabo slogana najhitrejšega BMW M8 na svetu.
Za dosego takšnih zmogljivosti, so ekstenzivno dodelali 4.4 litrski osemvaljnik, ki sedaj proizvaja 823 konjskih moči in kar 1.050 Nm maksimalnega navora. To so dosegli z novimi turbinami, dodelano motorno elektroniko in novim intercoolerjem. Vsa ta moč se, tako kot pri standardnem BMW M8, na asfaltno podlago prenaša preko osem stopenjskega avtomatskega menjalnika in štirikolesnega M xDrive pogona, ki omogoča tudi preklop le na zadnji kolesni par.
Manhart pa ne ponuja le zmogljivostnih predelav saj lahko pri njih avtomobil opremite še s celotnim izpušnim sistemom z elektronsko krmiljenimi loputami, 30mm nižjim KW vzmetenjem in dodatno dodelavo karbonsko keramičnega zavornega sistema. Pozabili niso niti na videz, kjer lahko opazimo zadnji spojler in difuzor iz karbonskih vlaken ter karbonski podaljšek prednjega odbijača, celotno podobo pa zaključijo značilni zlati poudarki, ter 21 palčna črna platišča z enakimi zlatimi poudarki.
Dodelava se zaključi v notranjosti, kjer je avtomobil opremljen z nekaj karbonskimi dodatki na volanskem obroču ter obvolanskih prestavnih ročicah. Cena še ni znana, zagotovo pa predelava ne bo poceni.