V Monaku je BMW razkril novi varnostni avtomobil za dirke Formule E pod okriljem organizacije FIA.

V jahtnem klubu Monako, je uradni partner Formule E – BMW i na večer dirke razkril BMW i8 Roadster varnostni avtomobil, ki je bil ekstenzivno modificiran za uporabo na dirkališču, dizajn pa je baziran na prejšnjem varnostnem avtomobilu BMW i8 Coupe. Med gosti je bil tudi podpredsednik jahtnega kluba monako Pierre Casiraghi, ustanovitelj in direktor Formule E Alejandro Agag, ter vodja BMw i oddelka Robert Irlinger, s katerim smo v Ženevi imeli tudi intervju.

Glede same togosti avtomobila ni bilo nobenih problemov saj je BMW i8 Roadster že sam po sebi izjemno tog avtomobil, še vedno pa so opravili kar nekaj drugih predelav. Verjetno najbolj kontroverzna je predelava vetrobranskega stekla, ki je mnogo krajši kot pri serijskem avtomobilu. To naj bi dalo avtomobilu bolj dinamičen videz. Dodatno je pri varnostnem avtomobilu 15mm nižje pomaknjen tudi center težišča, kar izboljša lego in vozne lastnosti. Poleg tega je i8 Roadster Safety Car opremljen tudi z M karbonsko keramičnimi zavorami in homologirano varnostno kletko po FIA predpisih.

Takoj verjetno opazite tudi ogromen zadnji spojler, ki poskrbi za dobro mero pritisne sile k tlom, potem pa so tukaj še obvezne predelave za opravljanje vloge varnostnega avtomobila. Te vključujejo varnostne luči, ki se vidijo iz vseh zornih kotov, komunikacijsko ter GPS anteno, izdaten komunikacijski sistem v notranjosti ter vzvratna kamera, da lahko voznik opazuje dogajanje za sabo. Zagotovo zelo zanimiva predelava, sprašujemo pa se samo, kaj nameravajo storiti v primeru dežja, saj zaradi varnostne kletke ter skrajšanega vetrobranskega stekla, delovanje pomične strehe zagotovo ni več mogoče.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code