Ko so pri BMW začeli s proizvodnjo BMW M4, so se že pojavljale prve govorice o nadgrajeni verziji, ki naj bi bila podobna GTS alternativi prejšnje generacije M3. Po navedbah virov naj bi bavarsko podjetje sedaj pričelo z načrtovanjem omenjene izvedbe. Sprva se morda zdi, da je nemogoče doseči višji standard pri prihranku teže, saj je M4 že sedaj zelo lahek, je pa verjetno vseeno še nekaj rezerve za napredek. Podanih tudi ni bilo nobenih dodatnih informacij o specifikacijah nadgradnje M4, vendar lahko s pomočjo podatkov E92 M3 GTS sklepamo, kakšne nadgradnje bodo narejene.
Verjetno bo prihranek teže predvsem na račun odstranitve zadnje klopi in manjših podrobnosti, ki niso nujno potrebne, kot so npr. izolacijski materijali, komfortni sedeži, ipd. Uporabljena naj bi bila tudi karbonsko ojačana plastika, predvsem na pokrovu motorja in prtljažnika. Nadgrajen bi bil seveda tudi motor, ki bi se približal 450 konjskim močem in 600 Nm navora, kar je več od E92 M3 GTS, ki velja za eno izmed najboljših BMW športnikov. Zadnji diferencial bi lahko bil nadgrajen skupaj z menjalnikom in vzmetenjem. Karbonsko-keramične zavore naj bi bile na vozilu že kot standard, brez doplačila. Zakaj brez doplačila? Tukaj je jasno, da bo verzija v omejeni izdaji, kar pomeni, da bo cena precej zasoljena.
E92 M3 GTS je bil proizveden v samo 250 enotah in s popolnoma noro ceno 155.000,00 evrov. Očitno visoka cena ni zmotila kupcev in zagrizenih navdušencev, saj so bili v hipu prodani prav vsi M3 GTS. Če bo M oddelku uspelo ustvariti še lažje vozilo, kot je M4, mu dodati več moči, boljše zavore in vzmetenje, lahko pričakujemo res izjemen stroj, za katerega bo marsikdo pripravljen odšteti krepko čez 100.000,00 evrov.