Prihajajoči BMW M5 je ob začetku razvijanja prejel kodno ime F90. Pri tem lahko kot zanimivost povem, da razlika v kodnem imenu v primerjavi z običajno serijo 5 G30 ni zgolj naključna. Pravzaprav je razlog za spremembo imena še kako na mestu. Novi M5 bo namreč za razliko od običajne serije 5 prejel povsem spremenjeno in dodelano šasijo. Standardna šasija namreč ne ponuja zadostne togosti in je zato za model M5 neprimerna. Z veliko bolj torzijsko strukturo bi se lahko nekoliko povečala tudi teža vozila.
Nedavno smo poročali še o eni zanimivi novosti, ki bo prvič na voljo pri BMW vozilih športnega oddelka M. Novi BMW M5 bo namreč uporabljal inteligentni štirikolesni pogon, ki bo opcijsko in s pritiskom na tipko preklapljal med zadnjim in štirikolesnim pogonom.
Vse upodobitve prikazujejo tipične spremembe, ki jih oddelek BMW M priskrbi za svoje modele. Najprej seveda v oči padejo razširjeni odbijači v velikimi zračnimi režami za zadostno hlajenje motorja ter zavornega sistema. Tudi stranski pragovi so bolj izraziti, avtomobil pa je celostno bolj približan tlom. Seveda na tipičnih BMW ledvičkah ne manjka niti za M modele tipična značka ///M5.
Še vedno pa ostaja skrivnost, kaj se bo skrivalo pod čudovito zunanjo karoserijo. Zadnje informacije navajajo, da bo M5 uporabljal posodobljeno različico 4,4-litrskega motorja TwinPower Turbo V8, ki se bo z močjo vrtel okrog 600 konjskih moči. Točne številke zaenkrat še niso povsem znane, vendar je pričakovati moč 600 KM z manjšimi odstopanji.
Oglejte si upodobitev bližajočega se BMW F90 M5, kot si ga je zamislil Auto Bild, ter upodobitve nekaterih drugih računalniških genijev.