1,5-litrski trivaljni s turbino podprti bencinski motor naj bi po nadgradnji prejel dodatnih 15 konjskih moči, kar bo moč vozila iz 361 konjskih moči povečalo na 377 oz. slabih 380 konjskih moči. Po zaslugi povečanja moči in drugih nadgradenj se bo tako v primerjavi s trenutnim BMW i8 izboljšal čas pospeševanja do stotice.
Verjetno bolj pomembno kot pribitek pri moči bo za BMW i8 pomemben povečan domet vozila. Športni hibrid naj bi namreč prejel izboljšano baterijo, ki naj bi domet povečala za do 50 odstotkov več, kot je bilo to storjeno tudi pri manjšem BMW i3. Odprta ostaja tudi možnost, da BMW v avtomobil vgradi 10 kWh baterijo, ki jo uporablja i8 Formula E varnostni avtomobil. S tem bi v cestni avtomobil namestili zmogljivejšo baterijo in jo nadomestili za trenutno 7,1 kWh enoto.
Prenovljeni i8 bo tudi bolj okreten na cesti, saj bo iz i8 varnostnega avtomobila Formula E prejel močno izpopolnjeno vzmetenje. To vključuje izpopolnjene vzmeti ter odbijače, občutno spuščeno podvozje in spremenjeni zgornji prečni vodili.