Prava premiera se bo zgodila ali avgusta v Moskvi ali jeseni v Parizu, novi X6 pa je postavljen na isto platformo kot že novi X5, glavna razlika pa je seveda kupejevsko zaključen zadek in nižja streha.
Glavna razlika med novim in starim X6 je, da je novi X6 lažji in prostornejši od predhodnika, ima pa tudi širši kolotek. Motorna paleta obsega šestvaljne bencinarje in dizelaše, pa tudi V8 bencinarje, prihodnje leto pa bo X6 spet na voljo kot plug-in hibrid.
Motorji so 3-litrski TwinPower Turbo šestvaljnik zmore 225 kW (306 KM) in 400 Nm navora, 4,4-litrski TwinPower Turbo V8 s 330 kW (450 KM) in 650 Nm navora in 3-litrski TwinPower Turbo šestvaljni dizel s 190 kW (258 KM) in 560 Nm navora ter šestvaljni triturbo dizel z 280 kW (381 KM) in 740 Nm navora. Mogoče je tudi, da bodo kasneje dodali še štirivaljni dizel s 160 kW (218 KM), ki je na voljo tudi v X5 xDrive25d.
Prihodnje leto pride še novi X6M z izboljšanim 4,4-litrskim twin turbo V8 in seveda ustrezno nadgradnjo ostalih »civilnih« različic. Z manjšo težo bo pospešek terenske rakete manj od zdajšnjih 4,7 sekunde do 100.