Vsak avtomobilistični navdušenec pozna model BMW 2002, ne ve pa vsak, da je bil 2002 le del mnogo večje linije avtomobilov. T.i. 'die neue klasse' ali po naše nov razred, je zajemal linijo limuzin z začetkom leta 1961, ki se je do leta 1965 že razvila v ta model z imenom 2000.

BMW izdeluje avtomobile že od dvajsetih let prejšnjega stoletja, vendar ravno ta novi razred označuje pravi začetek moderne avtomobilske zgodovine za BMW. Ta linija avtomobilov je za BMW prinesla dve pomembni noviteti in sicer značilni ‘Hofmeister Kink’ (značilna ukrivljenost  spodnjega dela zadnjega stebrička proti prednjemu delu vozila, poimenovana po oblikovalcu Wilhelmu Hofmeisterju) in pa M10 štirivaljni pogonski agregat.

Ta štirivaljnik je v prvem modelu novega razreda z imenom 1500, proizvajal za tisti čas spodobnih 80 konjskih moči, kasneje pa se je razvil celo do turbinsko polnjene pošasti z več kot 1300 konjskimi močmi, ki je poganjala Brabhamov dirkalnik Formule 1 v osemdesetih letih prejšnjega stoletja. Hkrati je ta pogonski agregat služil tudi kot osnova za šestvaljnik z oznako M30.

BMWBLOG-BMW-2000-classic (3)

Avtomobil, ki ga vidite na slikah, je letnik 1968 in je trenutno naprodaj za 17.500 dolarjev, kar znese okoli 15 tisoč evrov, našli pa ga boste na Nizozemskem. Prvič je bil predstavljen leta 1965 in je služil kot takratni zastavonoša te linije avtomobilov. Njegov 2.0 litrski pogonski agregat (od tu ime 2000) je ponujal okoli 100 konjskih moči, obenem pa je na sceno vpeljal tudi nekaj novih unikatnih oblikovalskih elementov, kot so štirioglati prednji žarometi. Ta primerek je celo svoje življenje preživel v Italiji, kjer je bil v lasti ene družine, ki pa ga ni nikoli restavrirala. Kljub temu avtomobil izgleda odlično, v oglasu pa celo piše, da na avtomobilu ni nobene rje. Modra notranjost ponuja dober kontrast s Polaris Silver zunanjo barvo, leseni dodatki v notranjosti pa avtomobilu dodajo dobršen del elegance in prestiža. Ravno zato 2000 model velja za nekoliko bolj praktično in luksuzno izvedbo trivratnega modela 2002, od katerega je tudi na žalost mnogo manj cenjen, kar ponuja dobro priložnost za tiste, ki bi radi kupili svoj del BMW zgodovine saj vas slabih 15 tisočakov ne pripelje niti blizu tako dobro ohranjenega primerka modela 2002. Kupite ga preden bo prepozno!

BMWBLOG-BMW-2000-classic (5)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code