Če bi vam nekdo rekel, da lahko dobite katerikoli BMW model neglede na ceno, katerega bi izbrali? Najverjetneje bi mnogi izbrali prav BMW i8, saj perfektno združuje zmogljivost, ekološko plat in futurističen dizajn. Seveda začetka cena 136.000 evrov ni majhna, vendar ste za ta denar zmogljivost in futurističen izgled preprosto nezgrešljiva. Večina bi i8 izbrala predvsem zaradi izstopajočega izgleda česar M3, M4, M5 in M6 v takšni meri ne ponujajo, saj uporabljajo dokaj običajen in znan oblikovalski jezik. Seveda so modeli M izjemna vozila in mogočen različice kupejev ter limuzin, vendar pogled na povsem električnega i3, nato pa na športnega hibrida i8 poskrbi za povsem novo raven dojemanja.
Ko pomislimo na pogonski sklop, ki deluje pod školjko BMW i8 je slednji izredno napreden in tehnološko dovršen. i8 namreč poganja kombinacija trivaljnega 1,5-litrskega bencinskega motorja ter električnega motorja. Celoten pogonski sklop tako z močjo oskrbuje vsa štiri kolesa, kar omogoča izjemen oprijem in vodljivost ter presenetljivo hitrost skozi zavoje. 1,5-litrski bencinski motor razvije 170 kW/231 konjskih moči in poganja zadnji par koles, električen motor, ki premore 96 kW/131 konjskih moči pa skrbi za sprednji par koles in dopušča povsem električno vožnjo do 35 kilometrov z enim polnjenjem ter najvišjo hitrost 120 km/h. Za pospešek 0-100 km/h i8 potrebuje 4,4 sekunde.
Ja, BMW i8 se glede na številke približa a ne doseže modelov BMW M3 in BMW M4 pa vendar je tako hiter in izgleda tako izjemno. Večini lastnikov so pri BMW i8 največji problem prav platišča. Glede na to, da je poprodajna industrija neverjetno razvita se poraja vprašanje zakaj je BMW na svojega premium hibrida namestil za nekatere relativno “dolgočasna” platišča. Na srečo imajo poprodajna podjetja veliko idej in so pripravili primerna platišča tudi za tega bavarskega posebneža.
Ta BMW i8 je obiskal Wheels Boutique, kjer so poskrbeli za prava poprodajna platišča. Zanj so izbrali platišča podjetja HRE Performance Wheels. Ta veljajo za ena najlažjih in kvalitetnih platišč na trgu. Za mnoge je strošek velikih in lahkih platišč občutno prevelik, za lastnika superšportnika vrednega več kot 130 tisoč evrov pa dodatnih 10-12 tisoč evrov ni tako zelo velik strošek. Za fotografiranje je bil BMW i8 postavljen v čudovito okolje Miamija. Oglejte si črnega žrebca z impresivnoo velikimi HRE platišči.