Pospeševanje: BMW 520d vs 530d vs 540d vs M550d

0
Naklonjenost znake BMW do dizelskih motorjev je več kot očitna v novi generaciji serije 5. Novi G30 BMW serije 5 tako v Nemčiji ponuja kar 8 dizelsko gnanih različic, od osnovne 520d Efficient Dynamics, do izjemno močnega M550d.

Ravno zaradi velike izbire dizelskih agregatov, so se pri AutoTopNL odločili primerjati pospeševanja štirih izmed najbolj priljubljenih dizelsko gnanih modelov. Uverturo v portfelj serije 5 predstavlja model 520d, ki je hkrati tudi edini model na voljo z ročnim menjalnikom. Ravno 520d je v Evropi najbolj prodajana različica, saj se B47 dvolitrski štirivalnik s 190 konjskimi močmi pokaže kot odličen in izjemno vsestranski motor. Le 1.540 kilogramov, kolikor tehta najlažja različica takega avtomobila ravno tako pomeni, da je teh 190 konjskih moči in 400 Nm navora popolnoma zadosti za normalno vožnjo, pa tudi številke niso tako slabe. Opremljen z avtomatskim menjalnikom, tak BMW pospeši do stotice v vsega 7,5 sekunde, končna hitrost pa je odvisna od konfiguracije in se razteza v območju med 232 kilometrov na uro in 238 kilometrov na uro.

Naslednji je BMW 530d, ki s svojim 3.0 litrskim TwinTurbo šestvaljnikom proizvaja 265 konjskih moči in kar 620 Nm navora med 2.000 in 2.500 obrati na minuto. Z opcijskim xDrive štirikolesnim pogonom tudi z mesta konkretno sune v hrbet, saj do stotice potrebuje le 5,4 sekunde, obenem pa tudi deklarirana poraba znaša okoli petih litrov. Model 540d poganja enak 3.0 litrski šestvaljnik kot 530d, le, da v tem primeru razvija 320 konjskih moči in naj bi bi imel hkrati mnogo manjšo porabo od predhodnika BMW 535d in bil obenem hitrejši.

world-premiere-bmw-g30-g31-m550d-xdrive (7)

Nato nam ostane le še najmočnejša različica – BMW M550d, ki s svojimi 400 konjskimi močmi in 760 Nm navora poskrbi za nivo zmogljivosti, ki je bil ne dolgo tega rezerviran le za najmočnejše ‘bencinarje’. Za pospešek do stotice potrebuje le 4,4 sekunde, kar je desetinko sekunde hitreje od prejšnje generacije BMW M5 z modelno oznako F10.

Vir: AutoTopNLFotograf: Jan Gregorin

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code