BMW je nekaj tednov nazaj predstavil kratek reklamni posnetek, imenovan “Cute Cottage”. Par se z BMW X3 pripelje v srhljivo okolje, ki je polno razraščenega drevja in trave. Naprej se zelo previdno zapeljeta, nato pa ugotovita, da pred zapuščeno hišo kot v grozljivki stoji ženska in ju nemo gleda. Mož se nato posvetuje z ConnectedDrive osebnim asistentom, kateremu sporočita, da ženska “izgleda kot da je nora”.
Precej nekontroverzna reklama kajne? No pa ni ravno tako. Lindi Rosenberg, direktorici National Council of Behavioral Health se reklamni posnetek ne zdi prav nič zabaven. “To je šlo preko meja norosti,” je povedala za CNBC. “Ob izreku besede “nor” in posledičnim obnašanjem, kot da takšen človek ne potrebuje pomoči….saj sta se z vozilom namenoma hitro odpeljala,” pravi Rosenberg. Slednja je zahtevala, da se reklamni posnetek umakne iz javnosti, BMW pa je odgovoril z opravičilom in razlago, da je bil posnetek mišljen kot parodija na grozljivko.
Seveda takšne zgodbe vedno prihajajo iz ZDA. Reklamni posnetek po našem mnenju ni nikakor povezan z motnjami v duševnem razvoju, temveč le parodija na neštete filme o grozvljivih kočah v gozdu in srhljivih osebah v njih. BMW se očitno ne želi spopadati s takšnimi obsodbami, zato bo reklamni posnetek po končanem postopku umaknjen iz televizijskih in računalniških ekranov.
Ali bo res in kakšno je vaše mnenje bralci?