Bavarcem ni ravno v navadi deliti motorjev, ki so del znanja njihovega M oddelka, zato je ta novica še toliko bolj presenetljiva.

Če kdo med prvim preizkusom najde kakšno slabost nove supre, se redko zgodi, da je ta slabost pomanjkanje moči in zmogljivosti. A očitno bodo na svoj račun prišli tudi tisti, ki mislijo, da je temu tako. Japonski medij Best Car Web Records je namreč namignil, da bi težko pričakovana napiljena GRMN različica toyotine supre lahko dobila BMW-jev twin turbo vrstni šestvaljnik z oznako S58, ki bo poganjal tudi naslednjo generacijo BMW M3 in M4.

Sicer le ta po našem mnenju ne bo ponujal ‘polnih’ 510 konjskih moči, kot jih bo imel M3 Competition, pa vendar bo številka zagotovo večja od 450 konjskih moči. Seveda moramo to novico vzeti nekoliko z rezervo, saj BMW s preostalimi znamkami res nerad deli svoje ‘S’ pogonske agregate, ki jih je proizvedel njihov M oddelek. A do sedaj se je izkazalo, da so bile novice tega medija v povezavi s Toyoto, pa čeprav zelo malo verjetne, do sedaj vedno resnične.

Morda nekoliko kontroverzno poročajo tudi o tem, da bo na voljo le s sedem stopenjskim dvosklopčnim avtomatskim menjalnikom, kar je nekoliko presenetljivo glede na to da privrženci supre že pri običajni različici skoraj zahtevajo ročni menjalnik. Ta podatek je še bolj zanimiv zato, ker bo v BMW M3 in M4 z istim motorjem dejansko na voljo tudi ročni menjalnik, Toyota pa bo omenjenih GRMN različic po naših informacijah naredila le 200 zato bi jo bilo smiselno naredit čim bolj zanimive in posebne.

Poleg tega ta novica poraja tudi vprašanje, ali se bo BMW enakega projekta lotil tudi z mehansko identičnim BMW Z4? Bomo morda le dočakali Z4M? BMW pravi da ne, a pustimo se presenetit.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code