Novica o BMW N57 dizelski enoti še ni uradno potrjena, vendar BMW Italy pripravlja novo marketinško potezo za povečanje prodaje zmogljivih dizelskih vozil. Šestvaljnik zahvaljujoč 3.0-litrski prostornini po novem namreč zagotavlja le 249 konjskih moči. Posebna različica ne uporablja nobenih novih delov, le posodobljena je in odvzema standardni verziji 9 konjskih moči. Neopazna razlika, ki je bila ustvarjena za ohranjanje vrednosti obdavčitve na italijanskem trgu.
Modeli, ki so prejeli posodobitev in so takšni na voljo že od decembra so:
- BMW 530d limuzina
- BMW 530d Touring
- BMW 530d Gran Turismo
- BMW X3 xDrive30d
- BMW X4 xDrive30d
- BMW X5 xDrive30d
- BMW X6 xDrive30d
BMW dizel je na dolgi rok zmagovalna kombinacija.
Mislim, da BMW sedaj lahko še toliko bolj trdno dokazuje, da njihovi dizelski motorji s slavno tradicijo in dobrim ugledom spadajo v sam vrh avtomobilske industrije. Njihov začetek prodaje dizelskih vozil sega v 80-ta leta prejšnjega stoletja, ko je BMW k sebi skušal privabiti kupce iz Stuttgarta. Pričela se je potreba po zmanjšanju porabe goriva, BMW pa je v sodelovanju s Steyer-Puch razvil motor, ki se je osredotočal na zmogljivost. Leta 1982 je tako E28 serija 524td prejela dizelski šestvaljnik s prostornino 2,4 litra, imenovan M21. Njegova izjemna sposobnost moči, pretočnosti, nizkega zvoka in vibracij ga je postavila na prvo mesto pred vsemi tekmeci tistega časa kot so bili: Alfa 2.4TD 95 KM, Fiat 2.5TD z 90 konjskimi močmi in Volvo 2.4TD s 112 konji. Leto 1990 in 525tds: prejšna generacija šestvaljnika se spremeni v M51 štirivaljno enoto : prehod na 2497cc kapaciteto motorja in 143 konjskih moči pri 4800 obratih na minuto. Leto 1997, 530d: Proizvodnja 330d je eden večjih preskokov dizelske proizvodnje. Njegov 3,0-litrski M57 (2926cc) vrstni šestvaljnik je prvič proizvedel 184 konjskih moči pri 4000 obratih na minuto in maksimalni navor 390 Nm med 1750 in 3200 vrtljaji. S temi številkami se je M57 enota lahko pobahala z nazivom najmočnejšega avtomobilskega dizla na svetu.
Če bo BMW nadaljeval svojo uspešno pot, bomo med postopnim prehajanjem na nove agregate in sisteme še naprej lahko uživali v uporabi visoko zmogljivih dizlov.