Čeprav serija 4 že nekaj časa nosi novo ime, je v osnovi to še vedno dvovratna različica serije 3.

Z izjemo nekoliko drugačne zunanjosti to pomeni, da si delita prav vse, vključno z dizajnom notranjosti, motorji in menjalniki. Navkljub obljubam o tem, da se bo naslednja generacija serije 4 tokrat še bolj oddaljila od limuzinske serije 3, sedaj vseeno vidimo, da bo namesto tega očitno nadaljevala trend dvovratne različice serije 3, saj je dizajn notranjosti praktično identičen tistemu v seriji 3.

To pomeni, da sta tako oblika, kot tudi postavitev armaturne plošče praktično identična, ravno tako so na istem mestu prav vse kontrole in odlagalna mesta. Tudi multifunkcijski volanski obroč je identičen tistemu v seriji 3, enako pa lahko rečemo tudi za zračnike, prestavno ročico in ostale tipke v notranjosti. Edina razlika se pričakovano pojavi na zadnji klopi, kjer je za razliko v primerjavi z limuzinsko serijo 3, tukaj prostora le za dva potnika, ki imata zahvaljujoč spuščajoči se strešni liniji, nekoliko manj prostora za glave.

Več vprašanj se trenutno poraja glede zunanjosti, saj je javnost razdeljena na tiste, ki menijo, da bo dizajn prednjega konca podoben pomanjšani seriji 8, potem pa je tu še BMW concept 4 s katerim je BMW pokazal nov dizajn pokončnih prednjih ledvičk. Ravno za ta dizajn ni znano ali bo uporabljen že na običajni seriji 4, ali bo rezerviran izključno za M modele. Z gotovostjo lahko trdimo, da bo prihodnja serija 4 od serije 3 povzela tudi nabor pogonskih agregatov, kar pomeni vse od 2.0 litrskih dizlov, do 3.0 litrskega vrstnega šestvaljnika s 510 konjskimi močmi v različici M4 Competition in celo plug in hibridne različice.

Fotograf: Carscoops

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code