Glavni razlog za prevzem podjetja je bil pridobitev njihovih patentov, ki so vključevali tudi prvo uporabo odmične gredi v kombinaciji z zobatim jermenom v avtomobilski industriji. Podjetje Hans Glas je svojo pot začelo že leta 1883, najprej pa so se ukvarjali s proizvodnjo kmetijske mehanizacije. Temu je sledila serija majhnih avtomobilov kot je bil Goggomobil, leta 1964 pa so ustvarili avtomobil 1300 GT Coupe. Temu je sledil model Glas 1700 GT Coupe, ki si ga je zamislil dizajner Pietro Frua, potem pa je v igro stopil BMW.
Na zahtevo uvoznika za Ameriko Maxa Hoffmanna, so se bavarci odločili slednjemu modelu odrezati streho in tako je nastal BMW 1600 GT kabriolet. Prejel je tudi drugačen pogonski agregat, ki je sicer domoval v modelu BMW 1600 TI (od tukaj sprememba imena) ter predelavo podvozja s strani BMW-jevih inženirjev. Avtomobilu so dodali še nekaj stilističnih detajlov kot so zadnje okrogle zadnje luči in prednje ledvičke, ter avto tako prelevili v pravega BMW-ja.
Presenetljivo sta bila izdelana samo dva primerka, od katerih je bil en razbit že v času testiranj. Edini primerek je tako romal v roke Herberta Quandta, ki je bil takrat največji delničar pri BMW AG. Njegova družina ga je kasneje prodala, nekaj lastnikov kasneje pa ga je kupil Allianz Center za strojništvo v Münchnu in ga s pomočjo programa BMW Group Classic tudi obnovil do popolnosti.
To je bila tudi prva obnova tega avtomobila vse od njegove izdelave, kar je temu kabrioletu dodalo prav poseben čar še posebej, ker se je obnova zgodila v isti tovarni v Dingolfingu, kjer je bil avtomobil leta 1967 tudi proizveden. BMW pravi, da je za obnovo porabil nekaj let, saj so se na njemu učili vajenci, seveda pod strogim nadzorom izkušenih mojstrov. Obnova je tako enostavno popolna, saj je avtomobil praktično na novo zaživel, nihče pa ne ve kolikšno ceno bi dosegel na dražbi, če se ga Allianz odloči prodati.