BMW X5, ki ga lahko vidite v videoposnetku, je bil udeležen v hujši prometni nesreči. V prometni nesreči je največ škode utrpel sprednji del vozila, čeprav tudi ostali deli vozila niso ostali nepoškodovani. Vse to pomeni, da bi tako izrazita poškodba v večini držav pomenila, da se avtomobil tudi v celoti popravljen ne bi smel vrniti na cesto, saj lahko popravilo hitro preseže vrednost vozila. Slednje pa ne velja za Litvo, saj je g. Arthur Tussik, poznan po ekstremnih popravilih izjemno poškodovanih vozil, športnega terenca z oznako X5 vrnil v čudovito stanje.
Popravilo je začel z zamenjavo karoserijskih delov in popravilom A stebrička. Vzmetenje športnega terenca je bilo popravljeno že prej. Seveda je bilo popravilo v resnici zagotovo veliko bolj zahtevno kot se nam lahko sploh zdi, zato vas vabimo, da si ogledate videoposnetek, kjer je precej bolj prikazan način in postopek popravila. Popravilo je trajalo sedem dni, tri dni od tega je vzelo popravilo A stebrička, različnih karoserijskih delov in ostalo, štiri dni pa je X5 preživel v ličarski delavnici.