Maja 2014 je v tovarni v nemškem mestu Leipzig stekla proizvodnja revolucionarnega hibridnega športnika, vse od takrat pa so jih v skoraj šestih letih proizvedli kar 20 tisoč. Ta številka sicer za proizvodnjo običajnega modela znamke ni niti približno impresivna tudi, če govorimo le o hibridnih modelih, pa vendar je i8 mnogo več kot le hibridni avtomobil. Govorimo namreč o hibridnem športniku, ki pri nas stane preko 150 tisočakov in ima sredinsko nameščen pogonski agregat, kateremu pa pomaga tudi elektromotor. Skupno proizvajata 374 konjskih moči, kar je dovolj za pospešek do stotice v vsega 4.4 sekunde.
Kar naenkrat se zdi številka 20 tisoč izjemno impresivna, na žalost pa bo čez štiri mesece zaključil s svojim uspešnim življenjskim ciklom. Za konec bodo do aprila 2020 v Leipzigu izdelali le še 200 primerkov ekskluzivne Ultimate Sophisto Edition različice, ki jo boste spoznali po Sophisto Grey Brilliant Effect zunanji barvi in ostalih vizualnih dodatkih.
“BMW i8 je zelo poseben avtomobil, saj na unikaten način pooseblja užitek v vožnji iz Leipziga. Vsi s tovarne smo izjemno ponosni, da smo pri nas lahko proizvajali, za BMW tako poseben avtomobil,” je dejal Hans-Peter Kemser, vodja tovarne v Leipzigu. Sestava BMW i8 je namreč zelo kompleksen proces saj vključuje spajanje novih inovativnih materialov kot so ultralahka termoplastika, z ogljikovimi vlakni ojačana plastika, aluminij in magnezij, za piko na i pa je zelo kompleksen tudi pogonski sklop avtomobila.
Resnično upamo, da bo BMW ustvaril dostojnega naslednika modela BMW i8, saj je bil le ta v avtomobilskem svetu resnično nekaj posebnega. Tudi nam se je v brezstrešni Roadster različici še posebej dopadel.