Direktorji BMW in Tesle so se srečali na sestanku, kjer je bilo govora o načinih pospeševanja uporabe električnih vozil.
Tako bavarski BMW kot tudi Tesla so usmerjeni k povečevanju popularnosti uporabe električnih vozil med uporabniki, kjer največji zadržek zaenkrat ostajata omejen doseg in čas ponovnega polnjenja baterij.
V izjavi za javnost so pri bavarskem proizvajalcu vozil zapisali, da sta obe podjetji zavezani uspehu elektromobilnosti ter da so se preteklo sredo pogovarjali o načinih, s katerimi bi jo lahko še močneje razvijali na mednarodnem nivoju. Na žalost niso želeli razkriti podrobnosti pogovorov.
Elon Musk je v četrtek sicer povedal, da so imeli pogovore z drugimi proizvajalci vozil, vključno z BMW, o tem, kako pospeševati uporabo električnih vozil ter bolje izkoristiti nemško infrastrukturo polnilnic, ki jo ameriški proizvajalcev upravlja skupaj z nemškimi železnicami Deutsche Bahn.
Premijski nemški proizvajalci si že dlje časa želijo tesneje sodelovati s Teslo, januarja je izvršni direktor Daimlerja Dieter Zetsche, izjavil, da poglabljajo partnerstvo s Teslo, v katerem imajo 4,3 % lastniški delež. Tesla poleg tega dobavlja elektro motorje in baterije za Smart fortwo in električni Mercedes-Benz razreda B.
Še bolj zanimivo pa je, da je Musk sledil svojim napovedim, da razmišlja o razkritju svojih patentov – v četrtek je namreč na svoji spletni strani v blogu objavil novico z naslovom: Vsi naši patenti pripadajo vam (All Our Patent Are Belong To You), kjer je med drugim zapisano, da so z zidov uprave v Palo Altu z zidov odstranili vse svoje patente – simbolična gesta, s katero izkazujejo svojo zavezanost napredku tehnologije električnih vozil. Po njegovih besedah je bil Tesla Motors ustanovljen za pospeševanje razvoja trajnostnega transporta, zato bi z zadrževanjem pomembnih informacij ravnali neskladno s svojim prvotnim ciljem. Kljub temu, da je v preteklosti verjel, da so patenti dober način zaščite intelektualne lastnine, so po njegovem mnenju postali zaviralec razvoja in sredstvo za krepitev položaja velikih korporacij. Skupna, hitro razvijajoča se odprta tehnološka platforma bi bila v korist tako Tesli kot tudi vsem ostalim proizvajalcem električnih vozil.
Vir: Automotive News Europe, Tesla Motors)