Pretresljivih sprememb v smislu oblikovanja pri X1 z daljšo medosno razdaljo ne bomo prejeli. Glavna razlika med standardnim vozilom s petimi sedeži in novo različico je sedem sedežev in nekaj centimetrov več protora v zadnji polovici potniške kabine. Zadnja vrata so bistveno daljša in imajo večja okna za boljšo razsvetljenost notranjosti, opcijsko pa se v X1 lahko udobno peljeta dva dodatna potnika. Seveda v tretji vrsti ne bo pretirano veliko prostora, zato bodo ta mesta namenjena predvsem mlajšim družinskim članom.
Tudi “long wheelbase” X1 bo grajen na UKL platformi in bo na voljo s ponudbo tri- in štirivaljnih bencinskih in dizelskih motorjev, nedvomno pa bo kmalu zapeljal na ceste tudi s priključnim hibridnim sistemom. Pogon na sprednji kolesni par bo standarden, opcijsko bo na voljo xDrive štirikolesni pogon. Kaj podaljšanje prinaša v centimetrih? Standardna različica F48 X1 v dolžino meri 4,439 milimetrov, sedem sedežno vozilo pa bo v dolžino pridobilo vsaj 100 mm. Prvo uradno razkritje lahko pričakujemo v prihodnjih mesecih, v prodajo pa naj bi nenavadni SAV zapeljal v sredini leta 2016. Zaenkrat bo podaljšan X1 na voljo le na Kitajskem, morda pa bo kasneje na voljo tudi pri nas?
[sam id=”19″ codes=”true”]