S predstavitvijo novega F8X M3 in M4 se je svet soočil z izgubo naravno polnjenih vozil BMW oddelka M.

Kljub temu, da motor S55 z dvema turbo puhaloma proizvede večjo moč in navor kot vsi predhodni modeli M3, se med strastnimi ljubitelji še vedno najdejo zvesti oboževalci mogočnega S65 V8, ki očara z legendarnim, agresivnim zvokom in visokimi obrati, kar zvestim zaprisežencem požene kri po žilah.

bmw_m4_m3_engine_01

Na noro, a zanimivo idejo je prišel pravi ljubitelj omenjene motorne enote. Svojemu BMW M4 je namreč 3,0-litrski šestvaljnik zamenjal za 4,0-litrski osemvaljnik. Tako je združil najnovejše, kar trenutno ponuja oddelek M, s svojim najljubšim V8.

bmw_m4_m3_engine_03

S tem dejanjem je sicer izgubil 11 konjskih moči in ogromnih 150 Nm navora (sedaj ima 420 konjskih moči in 400 Nm navora), pohvali pa se lahko z manjšo težo vozila in seveda bolj suverenim zvokom osemvaljnika. Dodatno je bil nameščen še izpušni sistem Akrapovic Evolution Titanium ter karbonski spojler na zadku vozila, ledvičke pa so bile v celoti oblečene v črno barvo.

Zvok podivjanega žrebca lahko slišite v spodnjem videoposnetku.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code