BMW je s prenovo osvežil drugo generacijo BMW X1, največja novica pa je gotovo hibridna različica xDrive25e.

Ta pet sedežni družinski SUV, bo poganjal bencinsko-električni pogonski sklop, ki ga že poznamo iz modela BMW 225xe Active Tourer, vendar bo le ta izboljšan, obenem pa bo ponujal tudi mnogo boljšo baterijo. Tako naj bi po novem WLTP testnem ciklu ponujal celo do 57 kilometrov električnega dosega, kar za SUV-a s štirikolesnim pogonom sploh ni slabo.

Moč bo črpal iz 1.5 litrskega trivaljnika s 125 konjskimi močmi, ki bo poganjal prednji kolesni par, zadnja kolesa pa bo poganjal elektromotor s 95 konjskimi močmi. Sistemska moč bo tako znašala impresivnih 220 konjskih moči in 385 Nm navora, kar bo dovolj za pospešek do stotice v vsega sedmih sekundah, uradna končna hitrost pa bo znašala 191 kilometrov na uro.

Prečno nameščen trivaljnik bo prednji kolesi gnal preko šest stopenjskega avtomatskega menjalnika, zaradi konfiguracije pogonskega sklopa pa bomo lahko izbirali med prednjim, zadnjim ali štirikolesnim pogonom, odvisno od izbranega načina vožnje. Izpusti CO2 naj bi znašali 43 gramov na prevoženi kilometer, uradna kombinirana poraba pa se bo gibala okoli dveh litrov na 100 prevoženih kilometrov.

Električni motor energijo črpa iz litij-ionske baterije kapacitete 9,7 kWh, ki uporablja najnovejšo baterijsko tehnologijo kar jo premore BMW, to pa je dovolj za povsem soliden električni doseg, ter končno hitrost v električnem načinu, ki znaša 135 kilometrov na uro. Baterijo lahko napolnimo tako preko navadne vtičnice, kot tudi preko BMW Wallbox domače hitre polnilnice, ker pa je baterijo BMW premišljeno vgradil pod zadnjo klop, obenem obdržimo vseh 450 litrov prtljažnega prostora.

Morda nekoliko nenavadno za hibrida, pa vendar je opcijsko na voljo tudi skrita vlečna kljuka, s katero lahko z BMW X1 xDrive25e vlečemo do 750 kilogramov mase.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code