Prodaja v ZDA in določenih evropskih državah je v zadnjih mesecih močno poskočila. Govora je o modelu BMW i3, zasluga pa gre posodobljeni bateriji. Po poročanju Klausa Fröhlicha, člana managementa pri BMW AG je v mesecu avgustu prišlo do največjega prirasta v prodaji od začetka prodaje 94 Ah baterije.
V avgustu 2016 je bil opažen močan vzpon prodaje, ki je za BMW i3 znašal 70 % višjo prodajo kot pred 12 meseci. Največja slabost prve različice i3 je ravno relativno nizek domet. Z dosegom okrog 130 km ni najbolj konkurenčen tekmecem, kot je Nissan Leaf z dosegom 160 km. Kljub temu, da 130 kilometrov zadošča za povprečno dnevno uporabo, pa še vedno ne pomiri strahu pred izpraznjenjem baterije. BMW je zato za leto 2017 izboljšal baterijo in zmanjšal strah.
BMW je v novi i3 namestil novo, gostejšo baterijo, ki domet in zmogljivost poveča za 50 odstotkov, iz 22 na 33 kWh. Domet se je iz 130 km povečal na 184 km, kar je predvsem na daljših relacijah občuten napredek.
Edina slabost nove baterije pa je polnilni čas, kar je razumljivo glede na večjo gostoto in povečan domet. Z 240-voltno hitro polnilnico je BMW i3 (2017) povsem napolnjen v 4 urah in pol, prejšnja različica pa je za polno baterijo potrebovala 3 ure in pol. S 50 kW hitro polnilnico se BMW i3 (2017) v le 40 minutah napolni 80 odstotkov.
Če torej razmišljate o nakupu novega električnega vozila je sedaj pravi trenutek. Cena novega vozila stane 37.800 evrov.