Vse od debija na trgu leta 2013, je BMW prodal že preko 165 tisoč primerkov svojega prvega električnega avtomobila, kjer se vmes najdejo tudi zanimive zgodbe.

Prvi avtomobili so tako stari že skoraj sedem let, zato je povsem običajno, da so nekateri prevozili tudi že preko 200 tisoč kilometrov. BMW je še posebej ponosen na posebne zgodbe, ki se držijo tega električnega modela. Ena izmed teh je ravno zgodba lastnika BMW i3, ki navkljub temu, da je z njim prevozil že preko 277 tisoč kilometrov, še vedno ni zamenjal zavornih ploščic in diskov, ker to sploh še ni bilo potrebno.

Zahvaljujoč močni zavorni regeneraciji, je lastnik Helmut Neumann za večino zaviranja zgolj spustil pedal za plin in tako celo vrnil nekaj električne energije nazaj v baterijo. Poleg tega je avtomobil lastnika seveda razvajal tudi brez klasičnih obiskov mehanika zaradi menjave olja in podobnih zadev, kot pri avtomobilih z motorjem na notranje izgorevanje. “Poleg iskrenega užitka v vožnji je BMW i3 enostavno ekstremno ekonomičen avtomobil. To mislim tako v smislu porabe električne energije, kot tudi v smislu stroškov vzdrževanja, ki so res mizerni,” je dejal Helmut.

V celotnem življenjskem obdobju je imel z dotičnim avtomobilom povprečno porabo zgolj 13 kWh električne energije na 100 prevoženih kilometrov, kar znese manj kot štiri evre stroškov na 100 kilometrov. Naj samo še omenimo, da je ob tej priložnosti BMW poudaril, da do sedaj v celotni zgodovini modela, še na nobenem primerku niso zamenjali baterije zaradi prekomerne izgube kapacitete oziroma zaradi izrabljenosti. Poleg tega je BMW pred kratkim tudi uveljavil kar 8 letno garancijo, ali garancijo do 160 tisoč prevoženih kilometrov, kar pač pride prej in tako omogočil novim lastnikom lastništvo brez skrbi za baterijo.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code