Med slednje spada tudi novi Porsche 718 Boxster S, ki naj bi se sicer po voznih lastnostih z lahkoto primerjal s starimi motorji. Pa velja isto tudi za zvok?
Ko zmanjšamo število valjev in dodamo turbino je nemogoče ohraniti povsem identičen zvok. Kljub ohranjanju povsem iste arhitekture pri odstranitvi dveh valjev je spremembo v mogočnosti zvoka mogoče spoznati. Prav tako na zvok vpliva velikost valja, ki lahko kljub istemu številu valjev od motorja do motorja zelo variira.
V Porsche Boxster S se pod pokrovom vrti in z močjo oskrbuje kolesa s turbino podprt 2,5-litrski štirivaljnik, ki razvije 350 konjskih moči. Kar se zmogljivosti tiče sta si tako z BMW M2 zelo blizu. BMW seveda uporablja drugačno arhitekturo in dva dodatna valja kar pomeni drugačen zvok. Omenjena dva sta si primerna tekmeca in ravno zato poslušamo kako zvenita in iščemo zmagovalca v “pevskem nastopu”.
Za razliko do Porscha BMW M2 uporablja 3,0-litrski turbo vrstni šestvaljni motor s 370 konjskimi močmi in 465 Nm navora. Poleg večjega števila valjev ima BMW nameščen M performance izpušni zaključek, ki zvok še dodatno olepša. Kljub vsemu smo presenečeni nad lepoto zvoka Porschevega štirivaljnika.
Kaj menite, kateri zveni lepše?