Vendar pa obstaja vsaj en navdušenec, ki meni, da je ta model prava ikona, saj je nekdo pravkar plačal skoraj sto tisoč evrov za primerek na spletišču Bring-a-Trailer.
![]() |
![]() |
Točno ta bavarski dragulj je prav poseben primerek; odlično ohranjen z izredno barvno kombinacijo ter s samo 18 tisoč kilometri na števcu! Prvotno je bil avtomobil predstavljen na severnoameriškem tržišču, vendar se je s prodajo prebil na Nizozemsko in nato nazaj v Ameriko, tako da ima večje severnoameriške odbijače. Pobarvan je v osupljivi kraljevsko modri kovinski barvi z rjavim usnjem. Tako barva kot usnje sta skoraj popolnoma ohranjena.
Pod pokrovom se skriva 3,5-litrski atmosferski vrstni šestvaljnik, ki je kot nov proizvedel 260 »konjskih moči« in 330 njutonmetrov navora. Običajno motorji sčasoma izgubijo nekaj ‘ponijev’ in, vendar je motor tega avtomobila na tej točki komaj vožen, zato je verjetno obdržal vso svojo moč. Ta svilnato gladek vrstni “šestak” je združen s petstopenjskim ročnim menjalnikom, ki pošilja moč na zadnjo os.
Originalni BMW M6 je še vedno izvrsten avtomobil, ki vsebuje ikonični BMW recept – atmosferski vrstni šestvaljnik, ročni menjalnik, pogon na zadnja kolesa in pristno hidravlično krmiljenje.
M6 prve generacije morda ni takšna ikona kot modeli, kot so originalni BMW M1 ali originalni M5, vendar je še vedno odličen klasični BMW v katerem bo njegov novi lastnik užival še vrsto let, če ga bodo dejansko vozili in ga ne zaklenili v vitrino.