Kljub nekoliko slabši kvaliteti lahko iz slik razberemo precej zanimivih detajlov.
Tipično agresivne ledvičke so kot pri seriji 7 tudi tukaj povezane z lučmi, v primerjavi s sedmico pa so tu ledvičke bolj padajoče in poskrbijo za bolj dinamičen izgled vozila. Nad t.i. angeleyes lučmi je prisotna leteča LED »obrv«, ki poteka po celotni dolžini svetila in se zaključi pri ledvički. Sprednji odbijač ima primerne zračne odprtine, ki poskrbi za manjši zračni upor, izhod zraka skozi stranske reže pa skrbi za primerno temperaturo pod koloteki. Zadek je bolj eleganten, a hkrati bolj športne kot trenutna generacija F10, slednje pa potrjuje tudi subtilen spojler na prtljažnih vratih, LED svetila v obliki črke L, ki so ožje in bolj elegantne, kot tiste pri seriji 7.
G30 serija 5 je grajena na novi CLAR arhitekturni platformi, ki jo najdemo pri seriji 7 in kar pomeni, da bo novinka občutno lažja od predhodnice. Žal petica ne bo deležna tehnologije ter materialov Carbon Core, a bo vseeno deležna uporabe izredno lahkih in hkrati močnih materialov. Vrata, streha in prtljažna vrata so narejena iz aluminija. Ogljikova vlakna na mostičku B so bila za razliko od serije 7 zamenjana z magnezijem. Vsi ti lahki materiali poskrbijo, da je serija 5 po novem lažja za impresivnih 100 kilogramov v primerjavi s predhodno generacijo.
Celostno gledano je nova generacija serije 5 občutno izboljšana, saj je lažja, močnejša, ter tehnološko bolj dovršena. Več pa jutri ob uradni predstavitvi.