‘82 BMW E30 318i. Ena prvih različic, ki je leta 1982 tovarno zapustila pod kodnim imenom E30. 318i je uporabljal štirivaljni M10 motor z Jetronic vbrizgom goriva, s katerim je iz sebe iztisnil 77 kW, oziroma 105 konjskih moči.
’87 BMW E30 325i Cabrio. Kabriolet se v paleti različic ni pojavil do leta 1986, v sebi pa je skrival 2,5-litrsko M20b25 šestvaljno enoto, ki je proizvedla 170 konjskih moči in 215 Nm navora.
‘90 BMW E30 318iS. Od leta 1989 do 1992 je bil izdelan tudi 318is Coupe, ki je uporabljal takrat povsem nov 1,8-litrski M42B18 vrstni štirivaljnik. Slednji je proizvedel 140 konjskih moči in precej manj emisij (190 g/km). Zelo dobra porazdelitev teže coupeja je kasneje privedla do oblikovanja slavnega E30 M3, ki je seveda uporabljal zmoglivejši S14 motor.
’83 BMW E30 325e. Economy različica E30 generacije uporablja 2,7-litrski M20 motor, ki deluje na nekoliko nižjih obratih. Proizvede 123 konjskih moči in 240 Nm navora.
’88 BMW E30 325ix. V floti trojk je bil 325ix edini E30 s štirikolesnim pogonom. Pod pokrovom motorja se skriva 2,5-litrska različica M20 motorja, s katero proizvede 126 kW (170 konjskih moči) in uporablja Boschev Motronic vbrizg goriva.