S tem, ko avtomobili in SUV-i postajajo čedalje bolj kompleksni, se tudi zanesljivost le teh slabša. Tokrat so na udaru modeli športne ‘M’ divizije, ki so opremljeni z osem stopenjskim ZF 8HP avtomatskim menjalnikom, saj so se le ti znašli sredi še enega vpoklica s strani podjetja BMW. Vpoklic vključuje avtomobile BMW M5, M8, X5 M in X6 M narejene med januarjem in novembrom 2019 tisti, ki še niso prodani pa so blokirani, dokler se problem ne reši tudi na njih.
Problem je v avtomatskem menjalniku, kjer naj bi lokacija in pot električne inštalacije menjalnika pripomogla k temu, da bi se le ta lahko poškodovala, poškodba pa bi vodila v kratek stik, kar bi vplivalo na delovanje menjalnika. V nekaterih primerih bi to pomenilo, da bi med vožnjo avtomobil sam prestavil v prosti tek in tako povečal možnost za prometno nesrečo, ali pa na parkirišču ne bi hotel prestaviti iz P (parking).
Servisi imajo striktna navodila, da napeljavo preverijo, zamenjajo in napeljejo drugje popolnoma brezplačno, poseg pa naj bi trajal zgolj eno uro. Prve pozive bodo lastniki prejeli februarja 2020, razlog za čakanje pa je ta, da orodja, postopki in rezervni deli še niso povsem dokončno definirani. Za avtomobile, od katerih najcenejši (BMW M5) stane krepko preko 150 tisočakov, se nam to zdi nedopustno, zato upamo, da bodo zadevo čim hitreje in brez večjih zapletov za stranke razrešili na vseh vozilih.
Vsaka čast bmw