Magnat, ki se ponaša z modro-belo značko, je predstavil zadnjo generacijo X1 že v letu 2015. Samo nekaj tednov nazaj pa so na trg poslali model X2 kot njegovo športnejšo alternativo, ki dobro dopolnjuje tradicionalen izgled svojega nasprotnika. A vendar se poraja vprašanje, ali X2 zares izpolnjuje svojo obljubo ali je samo “lepši bratec”?
Nič kaj presenetljivo ni, da BMW X2 premore veliko bolj dovršen dizajn, vsaj kar zadeva zunanjost. “Ledvičke”, ki jih lahko vidimo tudi na ostalih novih BMW modelih, so tu močneje obrobljene in obrnjene na glavo. Poleg tega so le-te pri X1 bolj zaokrožene, pri X2 pa veliko bolj kotne. Sprednji žarometi so pri novincu veliko bolj dramatično zaokroženi v pokrov avtomobila, pa tudi linije le-tega se zdijo drznejše. Celoten izgled dopolnjujejo bolj izrezane spodnje odprtine. Oba križanca se zdita precej kratka, če ju pogledamo s strani. Kljub temu je X2 v resnici dobrih 8 centimetrov krajši kot njegov sorodnik.
Če ste mnenja, da X2 izgleda nižji kot X1, se niste zmotili. Natančneje, tlom je bližje za kar 7 centimetrov. Če unikatne dimenzije niso dovolj, X2 premore še bolj agresivno obliko karoserije, ki se zaobli v zadnja kolesa in za razliko od X1 na stebru C nosi še dodatno BMW značko. Opazimo lahko, da streha nima tako strmega naklona kot oblikovno drugačen X1.
Zadki obeh vozil so si popolnoma različni, začenši pri odbijačih. X1 ima prostor za registracijo nameščeno nižje, kar v primerjavi z X2 izgleda kot da je veliko višje. Obratno pa X2 izgleda širši ter bolj stabilen. Modela imata različno zadnjo razsvetljavo, pa tudi zadnji žarometi so oblikovani različno. Če potegnemo črto ob dejstvu, da sta oba modela bavarske izdelave, ni pričakovati nobenega presenečenja v notranjosti obeh kabin. Opazite lahko enake kontrole na sredinski konzoli, pa tudi enako postavitev na armaturnih ploščah. Razlikujeta se volana in menjalnika.
Kateri je vaš favorit?