Le redko se zgodi, da proizvajalci avtomobilov parkirajo svoje bodoče produkte povsem zraven njihovih trenutnih modelov, vendar je BMW-ju tokrat očitno spodrsnilo.

V testnem centru M oddelka na nemškem Nurburgringu, so namreč fotografi v objektiv ujeli prototip t.i. facelift različice BMW F90 M5, ki je bil parkiran poleg trenutnega BMW M5. Ravno slednji je še relativno svež, zato bo prenova, ki jo načrtujejo za modelno leto 2021 precej majhna, o čemer pa se lahko prepričate tudi na fotografijah, kjer lahko opazimo relativno blago zamaskiran prototip.

Prednji konec bo seveda prejel nove LED žaromete, ki so precej podobni tistim v novi seriji 3, poleg novo oblikovanega prednjega odbijača, pa se je BMW lotil tudi prednjih ledvičk. Stranski profil očitno ostaja enak, zato pa bo nekaj več dodelav doletelo zadek avtomobila, ki vključuje povsem nove zadnje LED luči in nov zadnji odbijač. Ne glede na oblikovne spremembe pa bo srce avtomobila ostalo enako. Govorimo o 4.4 litrskemu turbo bencinskemu osemvaljniku, ki bo v Competition različici razvil vsaj 625 konjskih moči. Vsaj pravimo zato, ker obstaja možnost, da bodo BMW-jevi inženirji uspeli iz pogonskega agregata iztisniti še nekaj konjskih moči več in tako uspeli avtomobil narediti še hitrejši.

Če že to ni dovolj pa imamo za vas še nekaj. Začele so se namreč pojavljati govorice, da BMW razvija povsem novi twin-turbo osemvaljnik, ki bo baziran na trenutnem S63 motorju. Ta bi lahko imel nekoliko manjšo prostornino kot do slej, a bo s pomočjo hibridnega sistema proizvedel še več moči kot kadarkoli doslej. Ta model bo verjetno nosil oznako BMW M5 CS, pričakujemo pa ga lahko šele čez 3 leta.

Fotograf: carscoops

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code