Pa je končno tudi pri nas v Sloveniji. Z velikim zanimanjem smo zadnje leto intenzivno spremljali vse novosti glede prihajajočega največjega športnega terenca, ki se z velikim ponosom imenuje X7. No, sedaj, ko smo novo serijo X7 videli v živo, smo si ustvarili že kar dober vtis. Novi X7 v živo izgleda ogromen, ampak to ga naredi le še bolj posebnega in izraža prepoznaven videz. Novi BMW X7 kot celota z obliko daje naravnost izjemen vtis. Tudi nekoliko bolj kontroverzne ledvičke so se v živo izkazale za nepogrešljive, saj so dejansko povsem sorazmerne s samo velikostjo velikega športnega terenca. Le-ta bo namreč dopolnil družino X modelov.
Njegova največja naloga pa se skriva v notanjosti. Poleg vsega mora biti predvsem luksuzen, praktičen sedemsedežnik. V notranjosti seveda ne manjka najnovejših in najboljših tehnologij (vrhunski multimedijski sistemi, BMW laserske luči, Driving Assistant Professional, Parking Assistant Plus, Sky Lounge, masažni sedeži, Travel & Comfort System in paket zabavne vsebine Professional za zadnje potnike). Seveda je omenjena oprema le nekatera iz bogatega spiska. Ravno zato komaj čakamo, da ga preizkusimo in vam iz prve roke povemo, če je v notranjosti res tako veliko prostora kot tudi izgleda na prvi pogled. Vse to se na koncu pokaže tudi v ceni, saj boste morali za najcenejšo različico xDrive30d odšteti 99.500,00 evrov. Različica xDrive40i je na voljo za 104.850,00 evrov, trenutno najzmogljivejša različica M50d pa je na voljo za 128.800,00 evrov.
BMW X7 M50d predstavlja vrstni 6-valjni dizelski motor in 8-stopenjski menjalnik Steptronic. Motor razvije 294 kilovatov oziroma 400 konjskih moči. Pospešek do stotice traja le 5,4 sekunde, največja hitrost pa znaša 250 kilometrov na uro.