Tokrat smo za vas ujeli novo generacijo modela BMW Z4, ki ga od leta 2016 pa do letos sploh ni bilo v ponudbi znamke. To pa zato, ker je bil prejšnja generacija v prodaji vse od leta 2009 in tako žal ni bila več konkurenčna. Novo generacijo modela Supra je Toyota pripravila skupaj z BMW, kar pomeni, da si Toyota (predvsem v notranjosti) deli veliko delov z novim BMW Z4.
Vsekakor novi BMW Z4 ne razočara in hkrati ne skriva svojega namena. K nam je zapeljal primerek M40i v prečudoviti Frozen Orange Metallic barvi zunanjosti. Verjetno ne rabimo poudarjati, da je izgled novega BMW Z4 v tej različici M40i močno oplemeniten z raznimi dodatki na karoseriji in v notranjosti, ne smemo pa niti mimo 19-palčnih aluminijastih platišč v črni barvi. Serijsko je športno podvozje z nastavljivimi blažilniki, športnim izpušnim sistemom, večjimi zavorami, integriranim zadnjim spojlerjem, opazimo pa tudi izrazite reže za zajem zraka na sprednjem odbijaču in izrazit difuzor ter kvadratne zaključke izpušnega sistema na zadnjem odbijaču.
Različica M40i je zaenkrat najbolj zmogljiva in predstavlja 3,0-litrski vrstni šestvaljni bencinski motor. Le-ta razvije 340 konjskih moči in 500 nevtonmetrov navora. Pospešek do stotice zahteva le 4,6 sekunde. Pogonski sklop v primeru tega agregata združuje tudi klasični osem-stopenjski samodejni menjalnik ZF, ki moč prenaša na zadnji kolesni pari.