BMW je s svojim modelom X5 M postavil nove smernice v svetu velikih terencev, saj je dokazal, da je lahko kljub svoji velikosti in teži ekstremno zabaven avtomobil ter ne zgolj hiter na ravninah kot Range Rover Sport.
Trenutna različica X5 bo tista, ki bo v soju luči najkrajši čas, saj BMW že predčasno pripravlja naslednika. Trenutni model je osnovan še na platformi starega modela in prav zato so se Bavarci odločili, da preskočijo osvežitev in izdelajo povsem nov model s tehnologijo, ki jo trenutno lahko postreže nova serija 5 G30.
Do prihodnjega leta bi že lahko občudovali elegantne ter tipično bavarske linije, ter prisluhnili najvišje uvrščenima X5 M50i ter M50d. Slednja bosta hitrejša, bolj okretna, pa vendar ne tako hitra kot BMW X5 M. Tokrat so paparaci v svoje objektive prvič ujeli tudi najmočnejšo različico X5 M. Sprednji del vozila je več ali manj nespremenjen, vozilo pa sedi na neusklajenih platiščih, kar bi lahko namigovalo na dejstvo, da so zadnje pnevmatike menjane bolj pogosto.
Edini očiten pokazatelj, da gre res za M vozilo so štirje izpušni zaključki na zadku. Pogonski sklop trenutno še ni na nobenem serijskem avtomobilu, a je že sedaj dobro znan. To je seveda 4,4-litrski TwinPower Turbo, s 600 konjskimi močmi, ki bo prav tako uporabljen v novih modelih M5 in M8. Seveda se bo moč prenašala preko novega štirikolesnega pogona M xDrive, ki ima poudarek na zadnjih pnevmatikah.
Kar se tiče dizajna se bo potrebno seveda privaditi. Nekaterim bo vozilo verjetno takoj všeč, spet drugi ga bodo vzljubili skozi čas. Računalniški umetnik Calvin Luk je na osnovi novega BMW X3 narisal kako bi lahko izgledala nova X5. Izgled je vsekakor zanimiv, zadek pa izgleda kot nekoliko povečan BMW X1.
Če BMW X5 ne ustreza vašim meram in potrebujete še kaj večjega nam BMW v naslednjih letih obljublja še X7 M, seveda pa ne bodo pozabili niti na X7 M50i.