Naslednja generacija bavarske luskuzne limuzine, ki naj ne bi izšla še prav kmalu, je bila že opažena na mBMünchenskih cestah. Na zunaj je videti nekoliko ostrejša od aktualne serije 7, očitna pa so tradicionalna limuzinska razmerja – daljši prednji del oziroma pokrov motorja ter prostornejša druga vrsta. Na zadku ter (so)voznikovih vratih so prav tako vidne označbe, ki kategorizirajo vozilo z hibridnim ali pa popolnoma električnim pogonom – slednja različica nam bo najverjetneje znana (če se oziramo na dosedanje poimenovanje povsem električnih bavarcev) pod imenom BMW i7.
Največ pozornosti nove serije 7 pa zagotovo privlači profil avtomobila, za razliko od aktualne sedmice bo G70/G71 imela ravne robove ter ostre vogale. Na podlagi takšnega dizajna je jasno videti kje se konča zadnji steber ter začne prtljažni prostor. Tudi tako imenovani Hofmeisterjev kink (rahlo upognjen zaključek stekla pri C-stebričku) je v primerjavi s preteklimi modeli manj očiten pa vseeno odlično vpeljan v celotno karoserijo.
Žarometi so na prototipu postavljeni precej globoko v prednji odbijač oziroma masko, kar pripomore k temu, da celoten nos avtomobila izgleda precej nižje. Iz striktno sprednjega kota je mogoče razbrati nekaj podobnosti med kamufliranim prototipom ter legendarno serijo 8 – E31. Vidni sta prav tako znameniti “bavarski ledvički”, ki pa v primerjavi z novo zloglasno serijo 4 – zaenkrat – izgledata nekoliko manjši. Zadek (pod maskirnim vzorcem) ni ravno prepričljiv, edin vidnejši atribut predstavljajo malenkost vitkejše zadnje luči. Skoraj nemogoče pa je, da bi sprednje kot tudi zadnje luči na uradnem modelu ostale nespremenjene, preprosto dizajn le-teh ni značilen za BMW.
Razlika med obema opaženima pogonskima sklopoma pa se seveda kaže tudi po difuzorju oziroma zaključkih izpušnega sistema, pri povsem električni verziji slednjega seveda ni.
Pričakovanja so torej ogromna; od popolne tehnološke revolucije v kokpitu, katera bo postavila nov standard v segmentu (na čelu z novim infotainment sistemom) ter novih odkritji na področju vozniške avtonomnosti. Glede na to, da je bila aktualna serija 7 posodobljena letos, nove G70/G71 ne pričakujemo še nekaj časa, govori se, da naj bi produkcijsko leto nastopilo šele v 2023. Vseeno pa obstaja možnost, da bavarski gigant v proizvodnjo njihovo povsem električno različico najluksuznejše limuzine pošlje prej, kot sedmice z ostalimi pogonskimi sklopi. Kot že omenjeno, se bo električna serija 7 najverjetneje imenovala i7 in na ceste morda zapeljala s prav tako prihajajočim električnim Gran Coupejem i4.