In res je tukaj, trenutno še v razvojni obliki. BMW M8 bo naravni kupe, ki se bo lahko primerjal z F90 M5 in bo nadomestil M6. Kot M model v tej generaciji BMW avtomobilov, bo M8 kabriolet najverjetneje poganjal 4,4-litrski V8 bencinski motor, tak, kot ga ima že F90 M5. Le-ta pri štirivratni limuzini proizvede 600 konjskih moči ter 750 Nm navora. Podoben bo tudi prenos moči z uporabo sistema M xDrive ter Active M Differential. Slednji se uporablja tudi v najnovejšem modelu M.
Spremembe šasije bodo podobno sledile športni M diviziji, čeprav s kalibracijo, ki je značilna za kabriolete. Ostali specifični M “elementi” bodo najverjetneje vključevali visokozmogljive zavore, M Servotronic krmiljenje, prilagodljive dušilce ter kartografske sisteme v več načinih. Ne smemo pa pozabiti niti na M Sport volanski obroč. Kar zadeva zunanjost, je BMW M8 kabriolet zelo dobro prepoznaven s specifičnimi M značilnostmi, kot so npr. večji dovodi zraka na sprednjem odbijaču, črne M “ledvičke”, širši kolesni oboki, ki lahko skrijejo kombinacijo večjih platišč in pnevmatik, pa tudi štirje izpuhi, ki so prav tako postali prepoznaven detajl M vozila.
BMW M8 bo tako očitno res prišel na trg in poskrbel za tiste najbolj uživaške kupce.