Poroča se, da bo vozilo imelo kar nekaj karbonskih dodatkov v sami konstrukciji, kar je izvršilni direktor podjetja BMW Dr. Norbert Reithofer tudi potrdil.
Pri BMW so pri i3 modelu dokazali, da je plastika, ojačana s karbonskimi vlakni lahko učinkovito uporabljena v masovni prozivodnji vozil. Uporaba je celo tako uspešna, da so pred kratkim potrdili potrojitev stopnje proizvodnje v glavnem obratu za izdelavo karbonskih vlaken v Moses Lake, Washington. Zaradi takšnega uspeha uporabe karbona pri BMW že govorijo o izdelavi konstrukcije koles, sedežnih okvirjev in okvirjev armaturne plošče za Vision Future Luxury koncept, ki je bil predstavljen na Beijing Auto Show 2014.
Z novo G11/G12 platformo so uspešno zmanjšali težo, ki sedaj ne presega 1900 kg. Medtem, ko je trenutni model F01/F02 na voljo v kratki in dolgi različici, bo G11 na voljo tudi v dodatno podaljšani različici.
Fotografije prototipa prihajajo iz Dubaja in Münchna, vozilo je prekrito z močno kamuflažo in skriva vse oblikovne linije. Bolj nazorne fotografije lahko pričakujemo šele prihodnje leto.