Pri BMW za novo generacijo serije ena pripravljajo prečno postavljen motor in pogon na sprednji kolesni par. Medtem, ko se bodo nekateri morali odpovedati užtikom v vožnji, bodo drugi navdušeni nad prostornejšo notranjostjo.

Nova generacija vstopnega BMW vozila, tokrat prvič s pogonom na sprednji kolesni par  je bila opažena med testiranjem v Nemčiji. Najbolj znamenita sprememba pri novi generaciji bo zagotovo sprememba platforme, ki bo opustila vzdolžno postavljen motor in pogon na zadnji kolesni par, za bolj preprost pogonski sklop. Nova generacija serije ena bo imela prečno postavljen motor, uporabljala pa bo UKL platformo, na katero bodo postavljeni vsi kompaktni modeli, tudi oddelka MINI.

Opustitev zadnjega pogona se nam je še pred nekaj leti zdela popolnoma nespremenljiva, ampak vodilni pri BMW so mnenja, da bodo z sprednjim pogonom, ki je sicer precej cenejši za izdelavo, obdržali trenutne stranke, dvomijo, da bi kdorkoli zaradi tega kupil raje konkurenčen model. BMW serije 1 F40 bo s takim pogonskim sklopom v notranjosti ponujal nekoliko več prostora, predvsem na zadnjih sedežih, prav tako se večini ljudem pogon na sprednji kolesni par zdi bolj varen za začetnike, predvsem v vožnji po snegu.

BMWBLOG-1-series-f40 (3)

Tokratne ”spy” fotografije prikazujejo močno zakamuflirano vozilo dokaj pozno, kar pomeni, da so sedem let razvoja, kot ga običajno ”porabijo” za novo generacijo, nekoliko ”potegnili”. F20 serija je bila predstavljena leta 2011, F40 pa prihaja šele leta 2019. Po tehnični plati bo na voljo s prenovljenimi bencinskimi in dizelskimi agregati, pričakujemo tudi M naravnane modele, čeprav nismo prepričani, če bomo priča šestvaljnim motorjem, kot ga ima trenutna M140i različica.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code