Prodaja novega X3 tretje generacije s kodnim imenom G01 naj bi se pričela v drugi polovici prihodnjega leta, zato je BMW že začel s testiranji le-tega na javnih cestah Nemčije. V mesecu marcu je bil opažen v Skandinaviji, kjer so potekala testiranja v ekstremnih razmerah, tokrat pa se preizkuša na cestah bližje svojemu “domu”. Ker so preizkušanja še v zelo zgodnji fazi, je X3 še polno zakamufliran in še ne uporablja pravih produkcijskih sprednjih in zadnjih svetil. Kljub prikrivanju dejanske oblike pa je pričakovati, da bo X3 ohranil podobno obliko in izgled z le manjšimi spremembami.
[sam id=”15″ codes=”true”]
Avtomobil bo grajen na novi CLAR (Cluster Arhitecture) platformi, ki bo zmanjšala težo vozila, kljub temu, da lahko vozilo še nekoliko “zraste” in s tem potnikom ponudi večje udobje. Govora je celo o podaljšani različici, ki pa naj bi bila na voljo samo za kitajski trg.
Kot že rečeno, naj bi se prodaja v Evropi začela v drugi polovici prihodnjega leta, dobro leto za tem pa bi se lahko na trgu prvič pojavil celo X3 M z motorjem iz zdajšnje serije M3 in X3 z oznako M40i, ki bi uporabljal motor nove X4 M40i. Kdor pa bolj kot na moč prisega na varčnost, bo raje počakal na plug-in hibrida, ki bi si lahko pogonski sklop sposodil iz novega 330e ali večje sestre X5 xDrive40e.
Sicer pa bo X3 G01 ponujal standardne 2,0 in 3,0-litrske motorje, mogoče celo novi 1,5-litrski trivaljnik.
Pričakovati je, da bo uporabljena CFRP (plastika, ojačana z ogljikovimi vlakni) metoda gradnje, v notranjosti pa bodo prisotne vse tehnološke novosti, ki jih trenutno najdemo v aktualni seriji 7.
Uradna predstavitev bo potekala na avtomobilskem motoshowu v Parizu prihodnje leto.
Do takrat pa bomo spremljali le kamuflaže in ugibanja o izgledu.