Med testiranji je bil ponovno ujet prototip BMW iX3, ki je tokrat že skoraj popolnoma brez kamuflaže.

Še bolj zanimiva pa so obljubljena nova, aerodinamična platišča, ki bodo pri novem BMW iX3 na voljo za doplačilo. Le te je BMW pred časom že razkril, ob tem pa dejal, da bodo, v primerjavi s platišči s standardnega BMW X3, zmanjšala zračni upor za kar 5 odstotkov in s tem, po evropskem WLTP testnem ciklu, zmanjšala porabo električne energije za 2 odstotka. To pomeni, da bo z izbranimi opcijskimi platišči, BMW iX3 ponujal do 10 kilometrov dosega več.

Dotična platišča kombinirajo ostre, črne krake platišč, z mat plastičnimi aerodinamičnimi elementi, ki naj bi izboljšali zračni tok preko platišč. Še vedno ni povsem jasno ali so platišča že pripravljena za proizvodnjo, saj le ta na prototipu delujejo še nekoliko nedokončano. Poleg prototipa z novimi platišči, so fotografi v objektiv ujeli tudi prototip s klasičnimi platišči, ki je imel zadaj nameščeno še vlečno kljuko, kar je zelo vzpodbudna novica saj električni avtomobili praviloma ne ponujajo te opcije.

BMW iX3 bo v sebi skrival kar 74 kWh baterijo, ki bo omogočala preko 440 kilometrov električnega dosega po WLTP testnem ciklu. Električna energija bo poganjala elektromotor z 282 konjskimi močmi in 400 Nm navora, pogon pa bo presenetljivo speljan le na zadnji kolesni par. Proizvodnja bo v sodelovanju s podjetjem Brilliance Automotive še letos stekla na Kitajskem, iX3 pa bo prvi model v bavarski ponudbi, ki bo ponujal peto generacijo eDrive tehnologije.

Vir: carscoops.comFotograf: carscoops

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code