Ko bo zapeljal pod luči prodajih salonov, bo povsem novi »električar« ponudil svež pridih v segment, v katerem zaenkrat kraljuje Teslin model 3.
Ta najnovejša bavarska testna ‘mula’ ima pričakovano že pomanjkljivo kamuflažo, saj se od osnovnega modela ne razlikuje prav dosti. Tako lahko izluščimo malenkost več informacij o samem dizajnu avtomobila, ki se v primerjavi s standardno serijo 3 razlikuje v bolj gladekem sprednjem odbijaču in – kot pri vsakem električnem vozilu – spremenjenem zadku z odpravo izpušnih cevi, katere najdemo pri avtomobilih z notranjim izgorevanjem.
Prihajajoč električni BMW ima tudi nekoliko daljše oziroma večje stranske pragove, z namenom skritja električne baterije. Tako kot ostali BMW-jevi povsem električni modeli bo tudi prihajajoča električna serija 3 deležna zaprte sprednje maske in verjetno zajeten nabor aerodinamično učinkovitih litih platišč – atributi, ki bodo avtomobilu pomagali, da bo čisteje »prerezal« zrak in povečal svoj doseg.
Pričakovano je, da bo BMW pogonski sklop, najden v najnovejšem športnem terencu iX3, presadil v svojo prihajajočo električno limuzino, saj oba uporabljata isto arhitekturo, katero bo BMW začel uporabljati na vseh prihajajočih modelih. Sistem v iX3 vključuje električni motor z močjo 282 »konjev« in baterijo z močjo 80 kW, ki dosega več kot 430 kilometrov.
O samem poimenovanju testne ‘mule’ zaenkrat še ni nobenih uradnih informacij, dosedanja BMW konvencija o poimenovanju električnih vozil je mogoča, vendar glede na to, da se obstoječi – vendar na smrt obsojeni – BMW i3 že kar nekaj let brezskrbno pelje po svetovnih magistralah in je v znamki pustil že kar precejšen vtis, malo verjetna. Tako se spogledujemo s paradoksalnim miselnim poskusom (Schrödinger’s cat), ko je nova limuzinska električna serija 3 hkrati poimenovana BMW i3 in hkrati tudi ne.