Prav slednji je bil izdelan v le 67 primerkih, ki so bili ekskluzivno namenjeni japonskemu trgu. Alpina B6 2.7 je vsekakor eden najbolj redko zastopanih primerkov E30, eden izmed teh pa je prišel v Združene države Amerike. Za to se lahko zahvalite 25-letnemu zakonu o uvozu vozil.
Na fotografijah je prisoten avtomobil s karoserijsko številko 40, ki je luč sveta ugledal leta 1986, ko je Alpina uporabila standardnega 325i in ga predelala v Alpino B6 2.7.
BMW 325i serijsko uporablja 2,5-litrski vrstni šestvaljni motor, ki je bil pri Alpini povečan na 2,7 litra. S tem je avtomobil pridobil dodatnih 40 konjskih moči oz. skupno moč 210 konjskih moči in 264 Nm navora, kar je malega športnika spremenilo v enega najhitrejših serijskih E30 tistega časa. Dosegel je namreč najvišjo hitrost 225 km/h, pri tem pa mu je pomagal ročni petstopenjski menjalnik.
Avtomobil ima bojda prevoženih le 35,539 kilometrov, po podatkih dražbene hiše pa je avtomobil v vrhunskem stanju in na njem ni mogoče najti nič korozije ali rje.
Nekoliko slabša novica pa je njegova cena. RMSotheby pričakuje, da se bo cena Alpine B6 gibala med 50 in 70 tisočaki ameriških dolarjev. S tem se cena giblje v višini trenutne generacije BMW M3. Je ta stari športnik res vreden toliko denarja? Marsikdo bo na zastavljeno vprašanje odgovoril pritrdilno.