Novi val vodij oddelkov prihaja na prvi tir, in tudi Klaus Frölich je eden izmed novih prišlekov. Z letošnjim letom je prevzel razoj in raziskovanje – mesto, ki mu ga je zapustil Herbert Diess, ki se je nedavno pridružil Volkswagnu. Stvari za Frölicha ne bodo enostavne, vendar sam trdi, da bo naredil vse, da bo v nove modele vpeljane več vsebnosti in karakterja.
Razlog, zakaj je takšen ukrep nujen, je jasen. V bližnji prihodnosti bo BMW uporabljal le dve arhitekturi. UKL platformo, ki jo že uporabljata MINI, Active in Gran Tourer, ter 35up oz CLAR platformo, ki bo uporabljena za vozila s pogonom na zadnji kolesni par. Slednja vključuje vse modele od serije 3 navzgor, čeprav je debata o platformah za serijo 1 in 2 še zmeraj precej kontroverzna, saj veliko ljudi želi, da se tudi pri njih ohrani zadnji pogonski sistem.
Toliko modelov z isto osnovo bo s seboj privleklo nekaj izzivov. Najpomembnejši izmed njih bo, kako narediti vsak model drugačen od naslednjega. Klaus je zato izrazil željo, da vozilom doda nekaj več karakterja…kako začiniti modele? To bomo prepustili bavarskim strokovnjakom.
Kmalu bo tukaj tudi več BMW i modelov. V razvoju je še ena platforma, ki je nekoliko bolj zanimiva. Govorimo namreč o BMW i avtomobilih, oziroma trenutno le dveh obstoječih modelih: i3 in i8. Pri njuni izdelavi je bil cilj investirati v dobro vizijo, po odzivu prvih kupcev pa razširjanje oddelka ni le razumljivo, temveč tudi potrebno.
“Delamo na tretji generaciji električnega pogonskega sklopa. Četrti je v stadiju razvoja, peti pa je v naših strateških načrtih. Lahko predvidevate, da ne bomo čakali na druge znamke, aktualne tehnološke spremembe bomo direktno vpeljevali,” je Frölich povedal za revijo Car and Driver.
Ista tehnologija, ki se trenutno razvija, bo uporabljena za plug-in hibride, kot je Faceliftana serija 3, in pred le nekaj dnevi predstavljen X5 xDrive40e. To je dejansko edini način, da se emisije drastično zmanjšajo in da močnejši avtomobili ostajajo nad tenko linijo strogega nadora emisij, ki onesnažujejo naš prelepi planet.
Frölich celo že gleda toliko naprej, da vidi prihodnost brez motorjev z notranjim izgorevanjem, ki bodo eventuelno prepovedani in nadomeščeni. To pa je nekaj, kar nas večina ne želi doživeti, kajne?