Prav takšna zgodba stoji za nastankom karavanske različice serije 3. Mož po imenu Max Reisböck, zaposlen kot inženir pri BMW in oče dveh hčera, se je ob vsakem daljšem potovanju z družino soočal z vedno istim problemom – pomanjkanjem prostora v avtomobilu. Ker se je vse skupaj dogajalo leta 1984, karavanskih različic še niso poznali, kombi pa je bil nekoliko prevelik. Tedaj se je g. Reisböck odločil, da stvari vzame v svoje roke. Kupil je rabljeno limuzinsko različico BMW E30 323i, za katero je imel v načrtu samo eno: povečati prtljažni prostor. Avtomobil je odpeljal v prijateljevo delavnico in se lotil dela. Z idejo v glavi, z lastnimi močmi in svojim preprostim orodjem je v 6 mesecih napravil novo stvaritev. C-mostiček je prestavil vse do konca avtomobila, podaljšal streho ter naredil povsem nova prtljažna vrata.
Ko je bil avtomobil končan, ga je želel šef pri BMW videti, saj brez njegovega dovoljenja avtomobil ni smel na cesto. Vsi sodelavci, ki so si novost ogledali, so bili nad njo navdušeni in so jo sprejeli zelo pozitivno. BMW se je zato odločil, da bodo novega Touringa začeli izdelovati masovno, za javnost. Zgolj tri leta je trajalo, da je prvi avtomobil zapeljal iz tovarne. Vizualno so v veliki meri ostali zvesti izvirniku in spremembe vpeljali le tam, kjer je bilo nujno potrebno.
Ko je g. Reisböck končal svojo predelavo in s tem rešil problem pomanjkanja prostora, je bil novi karavan odpeljan v tovarno. Zato si je moral po 6 mesecih napornega dela vseeno kupiti Volkswagnov kombi, da je z njim družino brez težav odpeljal na zasluženi dopust.
Vsekakor je Max Reisböck dosegel velik napredek v avtomobilizmu in zato smo mu lahko zelo hvaležni.
Vabljeni k ogledu njegove zgodbe!