Dirkališče Nürburgring sestoji iz več dirkališč, najdaljša in najstarejša pa je “Severna zanka” ali Nordschleife, ki je bila zgrajena v dvajsetih letih prejšnjega stoletja okoli vasi in gradu Nürburg v gorovju Eifel. Skozi leta si je dirkališče priborilo naziv The Green Hell (“Zeleni pekel”), ki mu ga je nadel britanski dirkač Formule 1, Jackie Stewart, to pa je seveda opravičeno, saj v svetu velja za najtežje in najzahtevnejše namensko dirkališče.
Prav v ta Zeleni pekel se je tokrat odpravila tudi ekipa BMWBLOG skupaj s podjetjem Furlantech, ki na Ringu ponuja najem svojih vozil oz. kar celotne pakete z vključenim prevozom, nočitvami in najemom vozila. S Furlantechom na dirkališče Nürburgring-Nordschleife! Si upate?
Naša ekipa si je seveda upala in odšla novim dogodivščinam naproti. Celotna izkušnja se je začela že v Ljubljani, kjer smo prevzeli novega BMW M2 v čudoviti Long Beach Blue barvi z zabavnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Ker nismo sami izbirali vremena, je bilo slednje vse prej kot idealno, saj nas je že ob odhodu spremljal dež. Le-ta se je v Avstriji spremenil v še bolj nadležen sneg, česar z letnimi pnevmatikami nismo bili najbolj veseli. Z zmanjšano hitrostjo je ekipa štirih s polno natovorjenim malim športnikom potovala proti Münchnu, kjer nas je čakala prva nočitev na poti. Zakaj München? Ker je približno na pol poti in smo želeli BMW M2 pripeljati v njegov rojstni kraj.
Naslednji dan se je ponovno začel z dežjem in snegom. Pogumno smo se podali proti severu, kjer nas je po napovedi sodeč čakalo sonce. In res, že kakšnih 100 kilometrov severno od Münchna se je zjasnilo nebo, cesta je postala povsem suha in M2 je končno lahko pokaza,l česa je sposoben. Vrtljaji so se dvignili preko 5000 vrt./min. in harmonija je napolnila kabino. Zabaven del vožnje se je šele pričel; Autobahn je pokazal svojo širino, vzporedno z nami pa se je pojavil voznik s Porschem, ki nam je odobravajoče dvignil palec in stopil na stopalko za plin. Seveda smo se brez obotavljanja pognali za njim in ga, predvsem zaradi gostejšega prometa, dohajali brez problemov. Ko se je Porsche poslovil, je mimo nas prihrumel drugi športnik, tokrat ameriški mišičnjak Dodge s prekrasno simfonijo V8.
Pot smo nadaljevali v dolgih kolonah, saj je bila avtocesta v petek neprijetno zasedena, polna del na cesti in avtomobilskih nesreč. Iz dolgočasne vožnje nas je ponovno prebudil izvoz iz avtoceste, ki je opozarjal na to, da se bližamo dirkališču Nürburgring. Zapustili smo avtocesto in po čudoviti lokalni cesti nadaljevali pot proti Ringu. Na cesti je bilo mogoče opaziti vse več zanimivih športnih avtomobilov, kmalu pa smo že slišali oddaljeno rohnenje motorjev.
Prihod na dirkališče je bil veličasten. Polna parkirišča športnih vozil, vonj po pregretih zavorah in pnevmatikah, zvok štirivaljnih, šestvaljnih, osemvaljnih, desetvaljnih motorjev, dirkači v primernih zaščitnih oblekah, s čeladami na glavah, odprti pokrovi motorja, preverjanje tlaka v pnevmatikah … z eno besedo: NEPOZABNO! Prvi vtis, ki ga Nürburgring naredi na gledalca, je neverjeten in zares nepozaben. Prvo uro smo le zmedeni begali od avtomobila do avtomobila in se spraševali, kaj bi si raje ogledali, čemu bi prisluhnili. Ko se je adrenalin nekoliko polegel, smo z nekoliko nižjim pulzom nadaljevali z ogledom. Toliko čudovitih in izjemnih športnikov na enem mestu v življenju še nismo videli. BMW M135i, M140i, M235i, M240i, M2, M3 in M4 so nekaj najbolj pogostega in v serijski izvedenki kmalu skoraj nekaj dolgočasnega, saj se bolj oziraš za posebnimi, predelanimi različicami, ki jih je prav tako v izobilju. Nekoliko bolj v manjšini med BMW M modeli so bili 1M, M5 in M6, na parkirišču pa smo zasledili celo novega BMW M550i xDrive.
Ko smo se dodobra nagledali vseh čudes avtomobilskega sveta, smo odšli v čudovito naselje blizu dirkališča, ki je vključeno v paket podjetja Furlantech; le-tja pridejo najlepši avtomobili iz Ringa. V udobju ene izmed vrstnih hiš smo opazovali izjemna vozila, ki so nas obkrožala.
Naslednje jutro nas je končno čakala preizkušnja na dirkališču. Najprej smo se zapeljali z Jurijem Tepešem v Ford Focus RS, kar je bila zelo adrenalinska izkušnja. Sledila sta še dva kroga s Clio RS, kmalu zatem pa smo se lahko že sami preizkusili v vožnji na dirkališču. Glasni Clio RS s fenomenalnimi nadgradnjami podvozja je perfekten avtomobil za nekoga, ki bi si želel prve izkušnje iz Nürburgringa, saj je moči ravno dovolj, avtomobil pa v zavoje zagrize tudi ob visoki hitrosti. Z bavarskim lepotcem M2 iz Zelenega pekla žal nimam izkušnje, a po navdušenih obrazih po končani vožnji predvidevam, da je bila vožnja zares navdušujoča. Če torej želite sami priti na Nürburgring in se po progi zapeljati s sposojenim avtomobilom, je izbira vozila Clio RS ali BMW M2 ravno pravšnja. Avtomobil vam je na voljo za relativno nizko ceno; Clio RS 39 € + vstopnina za dirkališče 25 € (čez vikend 30 €) + gorivo okrog 10 €, BMW M2 124 € + vstopnina za dirkališče 25 € (čez vikend 30 €) + gorivo okrog 10 €.
Če bi radi izkusili celotno izkušnjo od Ljubljane do dirkališča, pa lahko izbirate med tremi paketi:
1. Taste the Ring
Cena: od 499€ *
Kaj dobim za ta denar?
-
Vozite BMW M2 od Ljubljane do Nürburga,
-
2 nočitvi v hotelu Lindner Haus (Nürburg),
-
2 predstavitvena kroga na sopotnikovem sedežu v Porschu 911 GTS (991),
-
4 kroge na dirkališču z Renault Cliom RS (Mk. III),
-
luksuzni prevoz nazaj v Ljubljano
*na vozilo so potrebne 4 osebe
Vsak dodaten krog na Ringu s Clio RS 39€ + proga in gorivo
Vsak dodaten krog na Ringu z BMW M2 124€ + proga in gorivo
2. Feel the Ring
Cena: od 999€ *
Kaj dobim za ta denar?
-
Vozite BMW M2 od Ljubljane do Nürburga,
-
2 nočitvi v hotelu Lindner Haus (Nürburg),
-
2 predstavitvena kroga na sopotnikovem sedežu v Porschu 911 GTS (991),
-
4 kroge na dirkališču z Renault Cliom RS (Mk. III),
-
4 kroge na dirkališču z BMW M2,
-
luksuzni prevoz nazaj v Ljubljano.
*na vozilo sta potrebni 2 osebi
Vsak dodaten krog na Ringu s Clio RS 39€ + proga in gorivo
Vsak dodaten krog na Ringu z BMW M2 124€ + proga in gorivo
3. Conquer the Ring
Cena: od 1.999€ *
Kaj dobim za ta denar?
-
Vozite BMW M2 ali BMW M4 od Ljubljane do Nürburga,
-
2 nočitvi v hotelu Lindner Haus (Nürburg),
-
2 predstavitvena kroga na sopotnikovem sedežu v Porschu 911 GTS (991),
-
12 krogov na dirkališču BMW M2 / BMW M4,
-
2 kroga na dirkališču s Porschem 911 GTS (991),
-
luksuzni prevoz nazaj v Ljubljano.
*na vozilo sta potrebni 2 osebi
Vsak dodaten krog na Ringu z BMW M2 124€ + proga in gorivo
Vsak dodaten krog na Ringu s Porsche 911 GTS 399 € + proga in gorivo
Vožnja nazaj proti Ljubljani je bila veliko bolj udobna, saj smo namesto trdega in glasnega BMW M2 uživali v udobju Citroena C4 Picasso z udobnimi sedeži, veliko prostora in tiho potniško kabino. Tudi promet je bil v nedeljo popoldan veliko bolj umirjen in povsem brez zastojev, domov pa smo s postanki prispeli v 10 urah.
Po čudoviti dogodivščini še vedno zbiramo misli, ki smo si jih nakopičili v glavah. V teh nekaj dneh smo bili deležni fenomenalnega vzdušja, ki ga lahko človek doživi le na takem dirkališču, kot je Nürburgring. Občutja ob vseh zvokih, vonjih in videnem so na najvišji možni ravni. Takšno dogodivščino pa po končani izkušnji priporočamo prav vsakemu ljubitelju glasnih in hitrih športnih avtomobilov, saj je Nürburgring prav zagotovo raj za vsakega avtomobilskega fanatika.