Novi BMW X5 kljub petim zvezdicam RAZOČARAL na Euro NCAP testiranju!

0
V primerjavi s prejšnjo generacijo je napredek več kot le očiten, a ne povsem pravilno delovanje kolenske zračne blazine in primankljaj ISOFIX pritrdišč je terjalo svoj davek.

Na spletni strani euroncap.com med zadnjimi testiranji najdemo športnega terenca znamke BMW z oznako X5. Nič kaj presenetljivo ni, da je dosegel oceno petih zvezdic. Seveda nismo pričakovali kaj nižjo oceno, a podroben ogled rezultatov razkrije, da se X5 nove generacije le ni izkazal tako kot bi si morda želeli, saj je oceno petih zvezdic komaj dosegel. Novi BMW X5 ima sicer vgrajene številne varnostne sistem, da zaščiti svoje potnike. Vsi sistemi so se izkazali tudi v Euro NCAP testu trka in v primerjavi s prejšnjo generacijo je napredek več kot le očiten!

Neodvisni preizkuševalci so ocenili zaščito odraslih oseb z 89 odstotki, kar potrjuje, da so potniki v primeru nesreče dobro zaščiteni. Najvišja obremenitev karoserije se pojavlja kot običajno v primeru bočnega trka, kjer je pri trku za zmajšanje energije na voljo najmanj absorbcijskega območja. Kljub temu je BMW X5 tudi v tem primeru uspel pokazati odličen rezultat v bočnem trku. Preizkuševalci pa so se kritično opredelili pri zaščiti potnikov, da kolenska zračna blazina za voznika v vseh scenarijih ni delovala kot je bilo pričakovano. V ta namen je novi X5  prejel točkovne odbitke za zaščito kolen in stegen. Če bi kolenska zračna blazina delovala kot pričakovano, bi bila mogoča še višja ocena zaščite potnikov. Če primerjamo recimo tekmece, ki so bili prav tako testirani leta 2018 ugotovimo, da je Hyundai Santa Fe in Hyundai Nexo pri zaščiti odraslih potnikov dosegla 94 odstotkov. BMW tako zaostaja z 89 odstotki. Tudi recimo precej manjši Volvo XC40 je dosegel rezultat 97 odstotkov.

Prav tako preizkuševalci niso bili navdušei nad ISOFIX pritrdišči otroških sedežev. Zaščita otrok v avtomobilu je sicer ocenjena relativno visoko z 86 odstotki. Ustrezni sedeži so nameščeni samo na zunanjih zadnjih sedežih druge vrste, zato niso primerni tudi sedeži tretje vrste, srednji sedež v drugi vrsti in sopotnikov sedež. Iz vsega tega lahko sklepamo, da če bi BMW izboljšal delovanje kolenske zračne blazine in omogočal namestitev otroškega sedeža na večih sedežih, bi s tem tudi močno izboljšal rezultat in bil eden izmed najvarnejših avtomobilov nasploh. Seveda pa te testi ne pomenijo, kako se vozilo v primeru trka obnaša v resničnem življenju in kaj hitro lahko prav taki testi postanejo brezpredmetni. Zagotavljamo vam, da je novi X5 izjemen predstavnik nemške vrhunske tehnologije.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code